Com pots aprofitar Instagram Shopping per al teu projecte?

Compartir

Ja fa uns mesos que l’aplicació més utilitzada permet la funció Shopping per a empreses, amb la possibilitat d’etiquetar productes a les publicacions de manera que els usuaris els puguin comprar directament al web de la marca, on també s’hi afegeix el preu del producte.

L’eina es va llançar al 2016 als Estats Units, i després de l’èxit que hi va tenir, la plataforma l’ha anat ampliant a països com Alemanya, Austràlia, Brasil, Canadà o França.

Si vols implementar-la a la teva empresa, Instagram demana alguns requisits. En primer lloc, cal tenir configurat un perfil d’empresa, i també vendre productes físics en el web oficial. A més, el catàleg s’ha d’integrar a Facebook mitjançant les aplicacions Shopify o BigCommerce. Un cop integrats, l’etiquetatge funciona molt semblant al de persones i perfils, i és molt intuïtiu per a l’usuari.

Per què pot ser una bona opció per a la teva empresa o projecte? En primer lloc, es tracta d’una funcionalitat molt interessant per a la teva marca, ja que suposa obrir un nou canal de venda, és a dir, multiplicar les opcions que comprin els teus productes. A més, et permetrà aconseguir més trànsit des d’Instagram cap a la teva web, augmentar el nombre de vendes i utilitzar-la com a una font més de posicionament, cosa que no està gens malament.

Mica en mica, Instagram Shopping serà un dels molts agents que anirà canviant la forma de vendre i fins i tot la de realitzar fitxes de producte. De ben segur que tots aquells que s’hi sumin, amb una estratègia ben treballada al darrere, en veuran resultats.

Etiquetes: