Branded Content Matching, l’eina de Facebook que aposta pels influencers

Compartir

Els influencers apropen les marques als usuaris, promouen el compromís a través de continguts en xarxes i blogs, sense dubte han transformat el màrqueting en línia. Facebook, que continua sent el líder a les xarxes socials, aprofita per posar en fase de prova la nova plataforma de contingut de marca Branded Content Matching per unir els influencers amb les marques. Aquesta eina facilitarà la recerca d’influencers que aconsegueixin ajustar-se amb el públic objectiu per a campanyes a Facebook. De moment, els acords entre client i influencers es resolen sense la participació de Facebook i sense cap cost.

La cerca a Branded Content Matching es realitzarà de la següent manera:

– Es detallaran les dades demogràfiques específiques de l’audiència de la marca a través d’una gamma d’opcions per aconseguir la segmentació adequada. S’inclouran els següents paràmetres: països, gènere, estat civil, interessos, formació, propietat, etc.

– No serà fins llavors, quan l’eina mostrarà una llista amb els influencers que s’adapten a la informació anterior i el percentatge de coincidència amb el públic relacionat, el nombre de seguidors què disposa, la seva interacció i el nombre de visualitzacions dels seus vídeos. A més, els clients podran guardar en mode privat les millors coincidències trobades.

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.