Consells per a fugir d’una cita 2.0 desastrosa

Cites 2.0

Cada dia descobrim noves maneres en què la tecnologia ha entrat a la nostra vida amorosa. Ja veiem que des del primer moment en què decidim buscar parella i fins que planifiquem el nostre casament, ens trobem envoltats d’aplicacions que ens guien.

Però la tecnologia no és útil només en el bons moments, quan busquem l’amor o el millor restaurant per a una cita romàntica. Ens trobem moltes vegades amb moments difícils de gestionar en els quals també hi ha apps que ens poden donar un cop de mà. Un d’aquests moments és quan un cita va molt malament. Però realment malament.

No crec que sigui injust o superficial dir que en els primers 5 minuts pots adonar-te de com anirà una cita. Especialment la primera vegada i si a sobre has conegut l’altra persona només en l’àmbit virtual. Ja veus si les coses tenen potencial o si realment t’esperen unes hores de tortura, probablement seguides d’uns misstges bastant incòmodes en els quals trobis les excuses per no participar en una segona cita. I tot això sense ofendre ningú.

Doncs jo, en el passat, utilitzava l’excusa de la iaia. La meva iaia em trucava sempre a una hora preestablerta i amb un to de veu molt nerviós. Si li deia que tot anava bé, perfecte, si no, es posava “pesada” i m’informava que era importantíssim que marxés cap a casa, que quelcom es cremava, que hi havia una inundació, que al gat li feia mal la pota… Cada vegada va funcionar i mai vam tenir cap problema de comunicació. Però bé, pot ser que no sempre tinguis una iaia preparada i a mà que no tingui res millor a fer que estar pendent de les teves sortides. Al mateix temps, pot ser que vulguis mantenir la teva aventura en secret.

Per a aquests moments, comptem amb diverses solucions. Una és semblar tan avorrit, que realment l’altre acabarà tan ràpidament com pugui el que s’estigui prenent i no et voldrà veure mai més. Molt important prendre alguna cosa que es faci i s’acabi ràpidament. Què és més banal que una Coca Cola Light, per exemple? També hi ha l’estratègia del programa massa carregat, que demà tinc una reunió ben d’hora, ben d’hora, que el gat no es troba bé, que una amiga et necessita, etcètera. Però hem de reconèixer que totes són realment molt tristes i no volem que l’altre es trobi malament. Que sempre està bé ser sincer, d’acord, però no amb el risc de fer patir algú.

La meva solució d’èxit és una trucada falsa. I aquí entra la tecnologia a la nostra vida. Hi ha aplicacions que fan justament això, en fan una trucada al telèfon com si fos real. Una de les millors es diu, justament Trucada Falsa, Fake Call, i et permet fins i tot tenir després la trucada en el teu historial. A sobre, pots escollir de part de qui reps la trucada, a quina hora, o, el millor, quan fas alguna acció, com per exemple sacsejar el telèfon d’una manera molt subtil.

Quan cada vegada ens busquem més l’amor en el món digital, està bé mantenir sempre un pla de reserva i protegir-nos. Una mala cita pot marcar més del que ens esperem i deixar-nos decebuts i sense ganes de seguir endavant. Una petita acció com fugir d’una mala estona pot deixar una història divertida per explicar després, a una cita de la qual en gaudim realment.

Vosaltres quines excuses heu fet servir? Van funcionar? Us en vau penedir, o esteu satisfets amb la decisió? O bé a l’inrevés, us van fer alguna cosa semblant? A mi sí, perquè sempre és clar d’ambdues bandes quan les coses no van bé.

Imatge Cajsa Lilliehook Flickr

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Follow me

Diana Kramer

Redactor at YCOM
Redactora a YCOM.cat . Bruixa 2.0 de tecnologies màgiques buscant nous encanteris entre pixels i bits.
Follow me

Latest posts by Diana Kramer (Veure'ls tots)

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   2V0-621   200-120   JK0-022   9A0-385   70-533   1z0-434   N10-006   PMP   70-532   300-320   70-412   100-105  , 70-410   9L0-066   NSE4   000-105   400-201   300-208   MB2-704   70-417   ICBB   350-060   NSE4   HP0-S42   NSE4   1Z0-144   70-246   101-400   000-017   300-208   1Z0-060   101-400   102-400   1Z0-804   70-534   350-029   70-178   70-462   EX200   000-017   9L0-012   CAP   000-106   C_TFIN52_66   c2010-652   CCA-500   70-488   N10-006   642-999   M70-101   300-135   2V0-621   CAP   300-135   C_TFIN52_66