Dos joves catalans creen Tappx, una plataforma per promocionar apps

tappx

Dos joves catalans han creat Tappx, la primera plataforma que permet als desenvolupadors intercanviar publicitat de les seves aplicacions i augmentar-ne les descàrregues de forma gratuïta.

En un entorn cada vegada més competitiu, Tappx vol ser un sistema just i equitatiu i evitar així una situació habitual: el cost de promocionar una app sol ser molt superior als ingressos generats per mostrar publicitat a la mateixa aplicació, el que dificulta el model de negoci. A l’Estat Espanyol hi ha 22 milions d’usuaris d’apps i cada dia es descarreguen prop de 3 milions.

Tappx-2

El sistema és molt similar a les plataformes de publicitat. Integrar la publicitat en les apps és tan senzill com incorporar unes poques línies de codi a l’aplicació. Posteriorment, des del panell de control que proporciona el backoffice de Tappx es pot decidir quin tipus d’anuncis es poden rebre, controlar quants anuncis d’intercanvi i quants d’altres es mostren a la teva aplicació, així com veure el saldo d’anuncis disponibles.

El servei és totalment gratuït, no cal pagar res a Tappx. Dins del contingut dels banners, un 85% es dedicarà a la promoció d’apps, mentre que la resta serà utilitzat com a finançament perquè Tappx pugui continuar amb el project. Si decideixes formar part d’aquesta plataforma de promoció creuada entre apps, rebràs 1.000 impressions de la teva app des del primer moment que la integres.

Per promocionar-se han fet aquest vídeo que explica molt bé el seu funcionament:

Per a més informació podeu consultar la web.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Ens seguim?

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Ens seguim?