El govern estrena el portal “Catalonia Votes” per internacionalitzar el procés

Compartir

La campanya de comunicació per internacionalitzar la consulta segueix avançant. Des de la mitjanit del dilluns s’ha posat en marxa el portal “Catalonia Votes”. Es tracta d’un canal d’informació dirigit a responsables institucionals, mitjans de comunicació, creadors d’opinió i ciutadans interessat. El projecte està recolzat per material audiovisual i està disponible en anglès, francès i alemany.

El web forma part de l’estratègia que està seguint Diplocat, el Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya, un consorci recentment reformulat i dedicat a la projecció internacional de Catalunya. Per aquesta ocasió s’han estrenat xarxes socials pròpies i amb el nom de Catalonia Votes, com Facebook, Google Plus o YouTube, però d’altres, i enllaçades al portal, són les ja utilitzades des de fa mesos, com Twitter o Pinterest.

La imatge gràfica i la identitat digital del nou portal és similar a la del Diplocat, amb una estructura molt clara i organitzada. Ho encapçala un compte enrere per al 9-N, també dóna detalls de la pregunta, la data i les vies legals per fer la consulta, així com una cronologia sobre el procés que passa des de l’aprovació de l’Estatut del 2005 fins al “no” del Congrés del 8 d’abril.

El contingut està molt acompanyat per material audiovisual, sobretot vídeos on apareixen personalitats destacades explicant el procés i la necessitat de votar. També apareixen imatge, infografies, fotos i opcions interactives molts interessants.

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Etiquetes: