Les novetats de Google abans del Black Friday

Compartir

Segons Google, 7 de cada 10 persones busquen ofertes a en línea abans d’anar a la botiga. 

 

La multinacional Google ha anunciat que en els pròxims dies s’implementarà una nova interficie d’AdWords a tot el món. L’objectiu d’aquests canvis és que els anunciants confiïn més en Google. De fet, amb la introducció de les extensions, la companyia es va fer amb el terme de “la nova experiència d’AdWords”. Finalment, les novetats que presenta la plataforma en aquest moment parteixen de la base d’un dels principals objectius dels anunciants:  augmentar el seu engagement amb la plataforma.

  • Destaca les ofertes amb les “Extensions de Promoció”.

Segons Google, 7 de cada 10 persones busquen ofertes a en línea abans d’anar a la botiga. Per aquest motiu AdWords presenta les seves “Extensions de promoció”, unes eines per mantenir les promocions actualitzades sense haver de crear anuncis nous. Aquest format és molt útil per ofertes de temporada com de Nadal. En la següent fotografia es pot veure com funciona per una botiga de sabates que llença un descompte del 30% per el Black Friday.

Promotion-Extensions

 

  • Els canvis amb “variacions d’anuncis”.

Els encarregats d’elaborar el contingut dels posts tenen molt present la importància de cada paraula a l’hora d’atreure el públic de cada marca.  Amb la implementació de “variacions d’anuncis” serà possible provar els canvis en els anuncis de text. A més, els anunciants obtindran els resultats de la prova tan aviat com siguin estadísticament significatius.

  • Les Audiències Personalitzades.

Amb les “audiències personalitzades” les marques podran arribar més fàcilment al seu públic objectiu. A més l’anunciant obtindria les estimacions d’abast i rendiment per cada audiència. Amb aquestes dades podria planificar la seva campanya amb molta precisió.

  • Trobar oportunitats de negoci.

La página d’“Oportunitats” és molt més ambiciosa que la resta i permet millorar el rendiment d’una campanya. Et proporciona idees i recomanacions per aconseguir els objectius del venedor.

 

 

 

 

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.