Recomanacions per Facebook

Facebook

 

– Evitar publicar massa missatges al dia: Encara que dependrà de cada cas, es recomana publicar un missatge al dia i entre dos i tres si tenim alguna cosa molt interessant que compartir. En casos de retransmissió d’esdeveniments es poden fer més publicacions (anunci previ, directe, fotos, agraïment, etc.).

– Longitud de les publicacions: Les publicacions amb 80 caràcters o menys tenen un 27% més d’interaccions que els més llargs. Segons Facebook, els posts amb menys de 250 caràcters (3 línies) tenen un 60% més d’interacció.

– Escurçadors d’URL’s: Els percentatges d’interacció són 3 vegades superiors en aquelles publicacions que mostren tot l’enllaç. A Twitter, els escurçadors d’URL’s s’accepten per la limitació dels caràcters però a Facebook generen desconfiança.

– La millor hora per publicar continguts: Les marques que publiquen continguts fora de l’horari laboral tenen unes ràtios d’interacció superiors en un 20%.

Millor dia per publicar continguts: Depèn del sector però en general, els continguts publicats en dijous o divendres presenten unes ràtios de engagement un 18% superior que els publicats qualsevol altre dia de la setmana.

Portar a l’acció (Call To Action): Com més senzilles, millor. Si volem “likes”, cal demanar-los directament. Si volem “comentaris”, fem una pregunta directa i demanem que ens donin una resposta.

– Ubicació de preguntes: Les publicacions que acaben amb una pregunta directa obtenen un 15% més d’interaccions.

– Retroalimentar l’audiència: Fer “m’agrada” i respondre als comentaris i publicacions dels nostres fans (tant els positius com els negatius).

– Buscar respostes emocionals: Triar temes de conversa sobre els quals sapiguem que la nostra audiència té una opinió formada.

– Promocions: Els fans interactuen més quan s’utilitzen paraules com a “esdeveniments” o “ofertes” en comptes de “promoció” o “concurs”.

– Paraules clau en preguntes: No utilitzar “Per què?”, és millor preguntar “On?”, “Quan?”, “Podria?” o “Hauria de?” Aquestes són més fàcils de respondre.

– Publicar en l’idioma local: Afavoreix la comprensió i augmenta la difusió.

– Publicar contingut d’utilitat: Les marques que comparteixen contingut d’utilitat amb la seva audiència (del tipus: com aconseguir, 10 claus per) obtenen unes ràtios d’engagement majors que els que obtenen quan comparteixen continguts de producte/servei.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Ens seguim?

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Ens seguim?

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   2V0-621   200-120   JK0-022   9A0-385   70-533   1z0-434   N10-006   PMP   70-532   300-320   70-412   100-105  , 70-410   9L0-066   NSE4   000-105   400-201   300-208   MB2-704   70-417   ICBB   350-060   NSE4   HP0-S42   NSE4   1Z0-144   70-246   101-400   000-017   300-208   1Z0-060   101-400   102-400   1Z0-804   70-534   350-029   70-178   70-462   EX200   000-017   9L0-012   CAP   000-106   C_TFIN52_66   c2010-652   CCA-500   70-488   N10-006   642-999   M70-101   300-135   2V0-621   CAP   300-135   C_TFIN52_66