YouTube Music: la nova eina acabada de sortir del forn

foto Youtube music

Durant molt temps, utilitzar YouTube des del mòbil era més aviat una molèstia: en tancar l’aplicació o el navegador, s’interrompia la reproducció d’allò que escoltaves. És per això que plataformes com Spotify, Tidal o d’altres havien tingut tan d’èxit com a plataformes de reproducció de música en els nostres telèfons intel·ligents.

Des d’avui, el panorama de les apps musicals pot canviar. YouTube Music acaba d’entrar al mercat de les aplicacions, i permet escoltar música en streaming sense haver de veure també el vídeo i amb noves facilitats per a l’usuari.

Així doncs, a banda de les cançons enregistrades, es podran escoltar concerts en directe, covers o mescles sense necessitat de tenir el vídeo obert alhora. A més, una de les innovacions respecte als competidors és que inclou un cercador intel·ligent per trobar cançons sense especificar-ne el títol a partir de fragments de la lletra de la cançó o d’altres característiques.

YouTube Music, tal com s’explica en el bloc oficial, inclou també la funció de recomanacions personalitzades segons el que hagis escoltat prèviament i els estils que més t’agradin i, si es vol i s’activa, també en funció de la teva localització.

De la mà de la nova aplicació musical, ha sortit YouTube Premium, que dona l’opció de gaudir de YouTube sense anuncis. A diferència de l’aplicació de música, aquesta funció no compta amb una aplicació pròpia sinó que funciona mitjançant el compte personal a la xarxa, des d’on s’activa la subscripció directament des del web o l’aplicació habitual.

Veurem com es mou el món del streaming a partir de la competència d’aquest gegant que arriba amb novetats que molts fa temps que estan esperant.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Ens seguim?

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Ens seguim?

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   2V0-621   200-120   JK0-022   9A0-385   70-533   1z0-434   N10-006   PMP   70-532   300-320   70-412   100-105  , 70-410   9L0-066   NSE4   000-105   400-201   300-208   MB2-704   70-417   ICBB   350-060   NSE4   HP0-S42   NSE4   1Z0-144   70-246   101-400   000-017   300-208   1Z0-060   101-400   102-400   1Z0-804   70-534   350-029   70-178   70-462   EX200   000-017   9L0-012   CAP   000-106   C_TFIN52_66   c2010-652   CCA-500   70-488   N10-006   642-999   M70-101   300-135   2V0-621   CAP   300-135   C_TFIN52_66