YouTube comença a oferir pel·lícules gratuïtes amb anuncis

YouTube ofereix pel·lícules gratis amb anuncis
Compartir

YouTube ha començat a provar un nou model publicitari oferint pel·lícules gratuïtes a la seva secció de “Pel·lícules i Espectacles” a països com Estats Units. El portal especialitzat en publicitat, AdEdge, ha informat que aquest format va començar a estar disponible a la plataforma de Google el passat mes d’octubre.

Es tracta d’una col·lecció d’uns 100 títols que engloben pel·lícules molt antigues o poc notables de les quals ja difícilment en poden treue benefici. Entre ells estan TerminatorSuperagente Cody BanksUna rubia muy legal.

Un nou tipus de segmentació per als anunciants de YouTube

Des de la companyia han explicat a AdEdge que esperen que arribi un dia en què els anunciants passin a patrocinar pel·lícules concretes. De moment, resten a l’expectativa de l’evolució de les estratègies digitals dels estudis cinematogràfics, els quals encara s’han d’acostumar al format que proposa YouTube (però que ja proven també altres plataformes).

Es pot dir que YouTube presenta una nova opció per a les empreses que es volen anunciar al web que els pot aportar més tranquil·litat quant a segmentació – sobretot després de la polèmica que es va desencadenar quan alguns anuncis es van vincular a continguts amb missatges polèmics. D’altra banda, pot suposar una altra via d’ingressos per a les companyies propietàries dels drets de pel·lícules que potser donaven per mortes.

YCOM

YCOM

Redacció ycom.cat.
YCOM
Etiquetes: