Movistar és la companyia telefònica que rep més avisos de reparació, però la que més ràpid respon

Movistar lidera els estudis de qualitat
Compartir

Durant els últims anys, s’ha estès la percepció entre els consumidors que totes les companyies telefòniques són “iguals”, en el mal sentit. “Si no tens un problema, tindràs un altre” és una afirmació que no és estrany sentir. Però, són tots els operadors iguals?

Si d’una cosa no hi ha dubte, és que la competència d’aquest sector és de les més ferotges del mercat. Així que, per poc que pugui, cada marca intenta destacar en alguna cosa i així ho reflecteix un dels últims estudis de qualitat que ha recollit el portal Merca2.

Movistar, líder en gairebé tot

Segons les dades, superant els 7 punts, Movistar és la companyia amb millor puntuació global entre els operadors amb serveis de Banda Ampla. El segueix de prop, amb 6,91 punts, Euskatel; mentre que Vodafone, la gallega R, Orange i Telecable puntuen sobre el 5.

Alhora, Movistar destaca també en el total d’avisos de reparació; però soluciona aquesta dada interpretable com negativa sent la més ràpida en resoldre els problemes, amb una mitjana de 37 hores, superior a la de la resta.

En general, l’antiga Telefònica lidera totes les categories, com les de qualitat de la Banda Ampla Fixa (BAF) i les de velocitat de descàrrega. A més, en les categories de reclamacions, Movistar sempre presenta els percentatges més baixos.

Per la seva banda, Jazztel (pertanyent al grup Orange) és la marca que registra el percentatge més alt quant a freqüència de reclamacions (5,47%) i d’insatisfacció en l’assistència. La companyia també està entre els llocs més baixos de l’enquesta de qualitat de l’Associació d’Internautes en la majoria dels àmbits.

Etiquetes: