“Una pizza, un somriure”: l’emocionant campanya de Pizza Market per a combatre el càncer infantil

Campanya solidària Pizza Market Sant Joan de Déu
Compartir

Pot, una pizzeria, sumar-se a la lluita contra el Càncer Infantil? La resposta és “sí” i Pizza Market ha marcat el pas a seguir a altres negocis amb la campanya “Una pizza, un somriure” que realitza amb ‘hospital Sant Joan de Déu.

L’equip de Pizza Market ha explicat a YCOM com volien realitzar una acció solidària enfocada al públic més jove i van anar treballant en un procés creatiu que va acabar en una reunió amb l’equip de Sant Joan de Déu amb qui, finalment, van arribar a la iniciativa que es troba activa en l’actualitat.

Més que una simple donació

Una pizza, un somriure” està en marxa fins al pròxim mes d’abril a través del web Paralosvalientes.com, on les persones interessades poden fer la seva aportació econòmica i formar part de la llista de donants per ajudar a la construcció del centre oncològic més gran d’Europa. La campanya, però, no s’ha limitat a demanar simplement una donació, sinó que ha volgut que els seus clients en formin part en tot moment, ajudant a transmetre el missatge de consciència per arribar al màxim de gent possible.

“A principis de setembre, vam celebrar un berenar benèfic al nostre local d’Esplugues de Llobregat. En total, més de 150 nens i nenes van venir durant la tarda a fer dibuixos per a treure un somriure als nens de l’hospital Sant Joan de Déu”, detallen des del restaurant. “Els vam demanar que representessin a la seva manera una pizza i, entre tots els recollits, vam seleccionar-ne tres que apareixeran sobreimpressionats a les capses de les nostres pizzes fins al final de la campanya”, afegeixen.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

¡Así han quedado nuestras cajas solidarias! Recordad que podéis hacer una aportación en nuestra página web 😍😍

Una publicación compartida de Pizza Market (@pizzamarket) el


L’empresa acostuma a preparar dissenys especials per a les caixes d’entrega depenent de l’estacionalitat, així que, en el marc de l’acció, no van perdre l’oportunitat d’aprofitar el packaging com a una via més per a comunicar-la. “Vam considerar que el missatge encaixava molt amb el nostre públic, d’entre 25 i 50 anys, i que seria una molt bona manera de convidar-los a col·laborar. En comptes de l’edició de Nadal, aquest any rebran una edició especial relacionada amb la campanya solidària, prioritzem aquest tema”, expliquen els directius de Pizza Market, que asseguren que el feedback està sent molt positiu.

Com a empresa, la pizzeria va realitzar una donació inicial de 2.000 €, l’objectiu és recaptar-ne 10.000 €. D’aquesta manera, remarquen, el negoci demostra com no cal ser “una gran empresa”, per a realitzar accions d’aquest tipus.

Pizza Market compta amb dos locals a Barcelona, un a Esplugues de Llobregat i un altre a Sant Cugat.

Clara Pariente

Clara Pariente

Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Clara Pariente
Etiquetes: