Rècord de participació al Barcelona Games World

Barcelona Games World (BGW) 2018
Compartir

La tercera edició de Barcelona Games World (BGW), el saló sobre videojocs organitzat per Fira de Barcelona, va tancar aquest diumenge 2 de desembre les seves portes amb els millors registres de la seva història. Durant els quatre dies de celebració, el saló va rebre més de 138.000 visitants que han gaudit de les novetats de les 194 empreses expositores i de les 80 activitats programades durant l’esdeveniment.

Un Barcelona Games World ple de novetats

Una vegada més, el BGW ha estat la plataforma de presentació i llançament de les últimes novetats i èxits del mercat dels videojocs. La trobada ha reunit a les principals marques del sector com Banda Namco, DisneyEpic Games, Nintendo, PlayStationRiot GamesWarner Bros Interactive i XboxThe Kingdom Hearts III (Square Enix), Super Smash Bros Ultimate (Nintendo), Jump Force (Bandai Namco), Days Gone (PlayStation) o Forza Motorsport (Xbox) han estat alguns dels títols que han mobilitzat els jugadors durant el saló.

El Barcelona Games World ha tornat a apostar pels sectors més innovadors de la indústria dedicant 1.500 m2 a la XR Zone, un espai centrat en els videojocs immersius en les seves diferents variants: realitat virtual, realitat augmentada i realitat mixta. A més, ha estat una plataforma d’impuls de la indústria gràcies a la Co-Op Business Zone, on s’han trobat 125 desenvolupadors i 119 inversors i publishers nacionals i internacionals.

eSports i més

Els campionats d’eSports han tornat a ser un dels grans centres d’atracció de públic al BGW d’aquest any, amb un ple constant a l’Arena de la Liga de Videojuegos Profesional (LVP), que ha ocupat les 1.700 places disponibles per a les fases finals de Circuito Tormenta i de la nova Iberian Cup, que ha coronat el primer campió d’aquesta competició. A més, el saló ha acollit les primeres competicions de la Barcelona Mobile Challenge, que ha reunit els millor jugadors amateurs de jocs per a plataformes mòbils com Clash RoyaleHearthstone i Fornite.

Per la seva banda, el programa d’activitats ha estat fonamental perquè el saló aconsegueixi l’objectiu de portar l’experiència dels videojocs més enllà de la pantalla. El Túnel del Terror i l’Escape Room ambientats en Resident Evil 2, les partides a 50 metres de l’espai Vodafone #yuvertigo i l’XRZone han acollit a milers de visitants que han volgut viure la seva afició des d’una nova perspectiva. Juntament a aquestes activitats, clàssics com el RetroBarcelona, els concerts temàtics i els concursos de cosplay han tornat a atraure a gamers de totes les edats.

Etiquetes: