“Look What You Made Me Do” ja acumula 100 milions de reproduccions a Youtube

Compartir

Durant la gala dels MTV Video Music Awards de 2017 d’aquest diumenge, la compositora Taylor Swift va estrenar el vídeo oficial del seu nou treball “Look What You Made me Do”, 3 dies més tard de treure el primer tema de la seva pròxima producció discogràfica, Reputation.  En menys de 24 hores, va arribar a tenir 31 milions de reproduccions a YouTube, una xifra que destrona la famosa “Hello”, d’Adele que havia aconseguit les 27 milions en 24 hores l’any 2015, i  supera també “Despacito”, que només va aconseguir 22 milions de reproduccions en aquestes primeres hores.

 

El videoclip comença dins d’un cementeri i la càmera s’aproxima a una tomba on es pot llegir “Aquí jeu la reputació de Taylor Swift”. Després, l’artista apareix en diferents facetes que ens mostra les diverses cares de la cantant, sobretot la més agressiva i forta. Apareix una nova Taylor, que fa front a les seves antigues i no té res a veure amb elles.

 

La cançó ja és núm. 1 en algunes plataformes digitals. En aquest moment, “Look What You Made Em Do” es troba en el top 50 de les cartelleres musicals d’Apple Music, Spotify, Amazon Music tant als Estats Units com a escala mundial i,  en 5 dies ja té més de 100 milions de reproduccions només a Youtube.

 

Reputation veurà la llum el 10 de novembre i serà el primer disc de Swift després del reeixit 1989, publicat en 2014 i amb el qual va guanyar el Grammy al Millor àlbum de l’any.

YCOM

YCOM

Redacció ycom.cat.
YCOM
Etiquetes: