Neix U-BEAT: la plataforma d’e-Sports de Mediapro

U-Beat, la plataforma de Mediapro
Compartir

El sector dels videojocs té una potència demostrada i moltes empreses audiovisuals comencen a apostar fortament per ell. És el cas de Mediapro que, en el marc del Barcelona World Games, ha presentat U-BEAT, la plataforma en línia d’e-Sports en espanyol enfocada al mercat internacional.

Amb el clar objectiu de convertir-se la referència dels aficionats dels eSports arreu del món, U-BEAT oferirà continguts en directe i sota demanda: més de 3.000 hores de competicions, informació, actualitat i entreteniment relacionats amb els esports electrònics.

Amb un equip de producció pròpia, U-BEAT oferirà en exclusiva competicions i continguts dels videojocs més populars com League of Legends, Clash Royale, Fortnite, CS: GO i Call of Duty; competicions i esdeveniments produïts per la Lliga de Videojocs Professional (LVP; i les competicions internacionals més rellevants. Tot això comentat i analitzat pels “casters” més importants en castellà, com Ibai Plans, Ulisses Prieto o BarbeQ.

Amb el llançament d’U-BEAT, Mediapro consolida la seva aposta estratègica pel sector dels videojocs i els e-Sports.

Etiquetes: