Perdre pes ràpidament: els millors consells

consells per aprimar-se

Vols baixar de pes però ja no saps com fer-ho? Realment, no hi ha cap secret per poder aprimar-se, només el que s’ha de fer es canviar els hàbits de vida i apostar per una alimentació més saludable i per la práctica habitual d’exercici físic. No obstant, sí que hi ha una sèrie de trucs que val la pena conèixer per poder millorar la teva silueta de forma més ràpida.

A yCom.cat volem donar-te uns consells per a que, per fi, siguis capaç de perdre pes ràpidament. A més a més, tot el que et direm sempre vetllarà per la teva salut i seguretat. Volem ajudar-te a que recuperis la teva figura però, en cap moment, posarem en perill la teva salut ni parlarem de dietes “exprés” que no serveixen de res.

Trucs per aprimar-se de forma ràpida i eficaç

Ja hem comentat que, per molt que no ens agradi sentir-ho, no hi ha cap secret que ens ajudi a baixar de pes de forma “miraculosa”. El que hem de fer és començar a revisar la nostra manera de menjar i cuidar-nos per, així, fer una sèrie de reajustaments que seran molt positius per la nostra salut i el nostre cos.

Així doncs, a continuació et donarem els consells que has de saber per poder perdre pes ràpidament i, sobretot, de forma saludable. Les dietes hipocalòriques on només es mengen 1000 kcal produeixen el que es coneix com “efecte rebot” i, per tant, tot el que hàgim aconseguit durant la dieta, ho recuperarem inmediatament.

La nostra proposta és que mengis, sí, però ho facis d’una forma adient i adequada a les necessitats REALS del teu cos. Sense excedents però sense mancances.

1.Menja molta verdura per poder baixar de pes

No és que la verdura aprimi sinó que, bàsicament, quasi bé no engreixa. I, a més a més, és un tipus d’aliment molt saludable i beneficiós pel nostre organisme. Has de tenir en compte que els vegetals ens aporten una gran varietat de nutrients que són essencials pel nostre cos. Però, a banda d’això, són molt baixos en greixos i en calories, per tant, menjarem de forma sana, ens treurem la gana i sense que el nostre pes ho noti.

Hem de pensar que els vegetals són rics en fibra i en aigua, per tant, ens ajudaran a tenir un cos més depurat, a que no tinguem tanta gana durant el dia i a que eliminem de forma natural tots els excessos i les toxines acumulades. Per tant, intenta incloure verdures a tots els àpats del dia i aconseguiràs baixar de pes sense ni adonar-te’n!

aprimar-se panxa

2.Compte amb l’hora de sopar

És el menjar més important del dia si el que vols és perdre pes ràpidament. I és que, a última hora de la jornada, el nostre cos comença a treballar de forma més lenta i, per tant, el metabolisme es ralentitza. Això vol dir que no crema la mateixa quantitat d’energia, és a dir, que no gasta les calories que mengem. Per aquest motiu, si volem aprimar-nos, hem d’anar amb molt en compte a l’hora de sopar i evitar menjars greixosos o massa calòrics.

Per tant, les pizzes o els entrepans MAI s’han de menjar a l’hora de sopar perquè són rics en carbohidrats i en greixos. El millor que podem menjar a aquesta hora del dia són proteïnes lleugeres (peix, ou, pollastre, paó, etcètera) juntament amb vegetals. Aquesta és la millor combinació de totes i amb la que podràs baixar de pes.

3.Fes exercici

Per suposat, si vols perdre pes ràpidament és important que comencis a cremar més calories diàries. I, per aconseguir això, res millor com gaudir d’una vida activa. És important que vagis al gimnàs o que practiquis exercici físic de forma constant. De fet, els experts recomanen que cada dia es dediquin 30 minuts a l’esport o, si no tens temps, dediquis 4 o 5 dies a la setmana a fer exercici durant 1 hora.

Altres consells per baixar de pes de forma ràpida

A més d’aquests  tres pilars que t’ajudaran a perdre pes de forma sana, és important que tinguis en compte altres hàbits que també has d’incorporar en el teu dia a dia. Són els següents:

  • Redueix els greixos i els dolços
  • Substitueix les salses per herbes aromàtiques o espècies
  • Cuina amb mètodes saludables com, per exemple, al forn, a la planxa, al vapor, etcètera
  • Redueix el consum d’alcohol en el teu dia a dia
  • Augmenta el consum d’aigua i procura beure 2 litres al dia
  • Els carbohidrats que mengis procura que sempre siguin integrals
  • Calma la gana entre hores menjant fruita, fruits secs, infusions, etcètera

 

Summary
Article Name
Perdre pes ràpidament
Description
A yCom.cat volem donar-te uns consells per a que, per fi, siguis capaç de perdre pes ràpidament i, sobretot, de forma sana i saludable
T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Elia

Redactora digital especialitzada en temes d'oci, cultura i benestar

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550   2V0-621   200-120   JK0-022   9A0-385   70-533   1z0-434   N10-006   PMP   70-532   300-320   70-412   100-105  , 70-410   9L0-066   NSE4   000-105   400-201   300-208   MB2-704   70-417   ICBB   350-060   NSE4   HP0-S42   NSE4   1Z0-144   70-246   101-400   000-017   300-208   1Z0-060   101-400   102-400   1Z0-804   70-534   350-029   70-178   70-462   EX200   000-017   9L0-012   CAP   000-106   C_TFIN52_66   c2010-652   CCA-500   70-488   N10-006   642-999   M70-101   300-135   2V0-621   CAP   300-135   C_TFIN52_66