4 consells per arribar millor als teus seguidors de Facebook

Compartir

Aconseguir una comunicació més efectiva amb els seguidors de Facebook consisteix en trobar la manera de que la idea arribi més fàcilment als usuaris als que van enfocades les accions, tant en forma, com en temps i contingut. Avui veurem algunes fórmules que tenen èxit i que poden servir d’inspiració per a qualsevol que tingui una fan page:

1. Mostrar l’experiència d’usuari

Si el que vols transmetre és tan potent, lo millor és que parli per si mateix. Mireu l’exemple de Gamestop i Xbox amb la campanya #MyXboxOneMoment: l’usuari és el protagonista i al mateix temps fa d’ambaixador de la videoconsola.gamexbox

2. Textos curts i imatges de qualitat

L’algoritme de Facebook penalitza les publicacions amb massa text i eternes col·leccions d’imatges. A més a més, l’usuari normalment presta més atenció a una publicació més sintètica, que reuneixi tot lo necessari. Exemple:

youtube_1

3. En una frase: el canvi és màgia

I això pot aplicar-se a moltes coses, per exemple, a la imatge ‘oficial’ de la pàgina. Anar adaptant i actualitzant la portada, així com la foto de perfil o la descripció genera dinamisme entre els usuaris.fcbarcelona1

4. Llançar reptes adequats a l’audiència

Ser una mica creatiu no implica tornar bojos als fans, amb accions que només a tu et semblen atractives. Conèixer els teus seguidors serveix per saber quins reptes els poden impulsar a implicar-se, per exemple tenint en compte els mitjans que utilitzen habitualment: si són més de ‘selfies’, si són lectors empedreïts, etc.

harry1

I com sempre, si voleu compartir les vostres experiències, us agraïm els comentaris i les interacciones a les xarxes socials!

Fernando Jerez

Bibliotecari 2.0. Analitzo les experiències i tendències en xarxes socials, per aplicar-les als meus projectes. Connectar amb les persones, treballar, entretenir-me… aprofito que el social media afegeix valor al que més m'agrada.
Etiquetes: