6 apps per una boda 2.0

boda-2-0

Estem en plena temporada de casaments. I, darrera de la importància del moment, realment un casament és una gran festa. El més probable, la més gran festa que organitzarem a la nostra vida. Però com no tenim experiència i estem bombardejats amb consells des de totes les xarxes socials, arriba a ser esgotador el procés. Per sort, ara tenim moltes eines digitals que ens puguin ajudar si que facin les preparacions molt més divertides i relaxades.
Amb o sense un organitzador professional, el millor és estar al dia amb tot, així que les següents idees poden servir a tothom. Especialment com una boda no és només un dia, és tota la preparació que es duu abans i tots els records que queden després. Aquí teniu les 6 eines digitals més útils per organitzar una boda.

1) Pinterest
Encara que pugui ser un clixé, Pinterest no només ens dóna idees, però ens dóna moltes moltes ganes. Encara que no ens posem a fer-ho nosaltres tot, al estil DIY, però ajuda veure la estètica general de les bodes. Uns de les millores funcionalitats és la de fer taulers, grups de pins, que a sobre poden ser secrets, i poden ser compartits amb amics, així que tot un grup pot participar amb idees.

2) Bodas.net
Aquesta app i pagina web és el punt central de la boda. No només perquè tens llistes i ressenyes de tots els proveïdors necessaris per la boda, però també perquè té unes aplicacions imprescindibles per organitzar un esdeveniment. Hi ha una aplicació que et permet fer llista de convidats i la organització a les taules, una de les més difícils tasques. Hi ha una aplicació que et permet afegir i visualitzar el pressupost, per veure si et mantens en la estimació inicial, perquè hi ha moltes cosetes on es gasta diners que inicialment no és previst. I moltes altres ajudes, com per exemple una llista de tasques que s’han de realitzar i quan és el moment perfecte abans de la boda per tenir-les finalitzades.

3) Google Drive
O Office 365 o qualsevol altre eina d’ofimàtica online. Ajuda també perquè pots compartir amb tothom, des de llistes de convidats, a regals i qualsevol informació extra. Normalment els convidats no són controlats només d’una persona, però hi ha del nuvia, del nuvi, dels pares i a en un Sheet o Excel cadascú pot entrar i posar els seus. També es poden compartir idees, documents, fotos i, un dels més importants, els calendaris.

4) Any.do
O Keep, Recordatori, o Trello, o qualsevol altre aplicació de seguiment de tasques que hi ha. Tenim diferents tasques, relacionades amb la cerimònia, amb el banquet, amb els proveïdors, amb convidats, amb varies compres. Si no mantenim un seguiment de que s’ha de fer, qui ho ha de fer i quan, doncs realment ens podem tornar boixos. Després d’aquest esdeveniment tothom podrà treballar tranquil·lament com cap de projecte!!

5) WhatsApp
La més simple manera d’estar en contacte amb tots els convidats. Però el secret és fer servir els seus grups i tenir quants siguin necessaris per tots els diferents convidats, familiars o proveïdors. I, molt important, tenir bé identificar per nom i per foto quin grup és cadascú, equivocar-nos i fer spoilers!!

6) Facebook Groups
Encara que tothom tingui una pàgina web per la boda avui en dia, és més còmode tenir un grup de Facebook, especialment com que pot ser completament secret. Encara que no tothom tingui Facebook, al menys algú del seu grup tingui i podem arribar amb informacions a força gent. Es nota molt els dies endavant de la boda, quan hi ha dubtes pel últim moment, però així tenim un lloc on tothom pot aprofitar de totes les respostes i visualitzar fàcil totes les informacions necessàries: els esdeveniments principals, els horaris i les mapes.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Follow me

Diana Kramer

Redactor at YCOM
Redactora a YCOM.cat . Bruixa 2.0 de tecnologies màgiques buscant nous encanteris entre pixels i bits.
Follow me

Latest posts by Diana Kramer (Veure'ls tots)