Les novetats que incorpora Snapchat per fer front a Instagram

Bacjdrops”, Voice Filters” i Paperclip”: els nous filtres de Snapchat

‘Backdrops’, ‘Voice Filters’ i ‘Paperclip’ Bacjdrops” són els tres nous filtres que Snapchat ha afegit després d’haver introduït recentment el mapa de geolocalització “Snap Map” i la cerca d’històries amb “Search”.

 

Snapchat ha introduït tres noves eines creatives perquè els usuaris d’Android i iOS continuïn confiant en ella. ‘Backdrops’, ‘Voice Filters’ i ‘Paperclip’ Bacjdrops” són els tres nous filtres que l’aplicació ha afegit després d’haver introduït recentment el mapa de geolocalització “Snap Map” i la cerca d’històries amb “Search”.

 

“Backdrops”

Com explica la companyia en un comunicat, l’eina permet decorar qualsevol imatge “snap” amb estampats de molts colors. El filtre es pot trobar al prémer un nou botó en forma de tisores. Aquest ofereix la possibilitat d’elegir 8 tipus d’estampats diferents que canvien diàriament, i un objecte o una àrea en el “snap” per ressaltar-lo.

 

“Voice Filters”

És la segona eina creativa i consisteix en una sèrie de filtres de veu que permeten als usuaris modificar la seva veu quan fan un “snap” de vídeo. Perquè la gravació sigui més divertida, l’aplicació inclou filtres visuals de diferents personalitats com animals i fins i tot un robot. La veu canvia depenent del personatge que l’usuari escull.

 

“Paperclic”

La tercera eina permet als usuaris afegir enllaços a webs en els seus “snaps” abans que es publiquin, perquè els contactes puguin fer clic i visualitzar el contingut que l’emissor vulgui.

 

Gràcies a les seves úniques característiques, quan l’aplicació va nèixer va aconseguir fer-se un lloc entre les apps més utilitzades. Els seus filtres i el seu contingut que desapareixia en 24 hores el van convertir en un dur competidor d’Instagram. No obstant això, tot va canviar  rebutjar l’oferta de Facebook per ser comprada i la còpia d’Instagram amb les seves històries, que han fet que Snapchat no parés de perdre. Segons va recollir la TechCrunch a finals de l’any 2016, les visualitzacions a Snapchat Stories havien decaigut entre un 15% i un 40%.

Teck Crunch Usuaris usuaris únics 2016 Snapchat

 

Paral·lelament,  Instagram va iniciar el seu major ascens fins aquella data incrementant fins un 28% el contingut i les taxes d’engagement. Ara l’aplicació ja inclou alguns filtres com els que tenia Snapchat, i l’abril del 2017 tenia 700 milions d’usuaris actius i creixia cada vegada més ràpid. Sembla però, que Snapchat no té cap intenció de desaparèixer i continua així, reinventant-se.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.