El youtuber més ben pagat del món és un nen

Compartir

Amb només 8 anyets, Ryan s’ha convertit en el youtuber millor pagat de 2018. Així ho ha revelat la revista especialitzada Forbes, que determina que el jove creador de contingut ha generat majors ingressos al llarg de l’últim any que altres estrelles d’Internet com PewDiePie (el youtuber amb més subscriptors del món), el polèmic Logan Paul o ElRubius, que tornava a YouTube fa amb prou feines uns mesos després d’un break temporal.

Segons recull la revista Forbes, el nen ha recaptat 22 milions de dòlars al llarg de l’últim any. I tot això per analitzar les noves joguines que arriben al mercat. Tot va començar el març del 2015, quan el nen li va preguntar a la seva mare per què no podia fer el mateix que altres canals de reviews de joguines com EvanTubeHD. Després de valorar totes les opcions, i veure que YouTube podia ser una gran font d’ingressos, la mare va decidir deixar el seu treball com a mestra de química d’una escola de secundària per treballar en el canal de YouTube full-time.

El nen es converteix en el youtuber millor pagat

Des de llavors, el canal no ha deixat de créixer. Amb prou feines un any després de començar la seva aventura en Internet, el canal es convertia en el més vist de YouTube als Estats Units. El jove superava així a uns altres com PewDiePie, Justin Bieber o Jimmy Fallon. Tot això a través d’anàlisi de joguines i aiements dirigits als més petits.

L’any 17, els pares de Ryan van signar un acord amb la plataforma Pocket.Watch. Des de llavors, l’empresa s’encarrega de la comercialització i el merchandising dels canals de Ryan, que no para de créixer gràcies a nous canals de YouTube i productes relacionats amb l’estrella de YouTube. Gràcies a aquest acord, el jove es convertia en el vuitè youtuber millor pagat de l’any.

Aquí el veiem comentant un dinosaure electrònic de Jurassic World:

De YouTube a Wallmart i Amazon

Amb prou feines dotze mesos després de sorprendre el món amb la seva primera inclusió a la llista Forbes, Ryan s’estableix en el més alt de la llista. I tot això seguint el mateix patró amb el qual va començar en YouTube: pujant un vídeo cada dia acompanyat dels seus pares i les seves germanes, els qui han obert els seus propis canals de YouTube.

En l’actualitat, el nen compta amb més de 17 milions de subscriptors i ha aconseguit un total de 26.000 milions de visites entre tots els seus vídeos. De fet, un d’ells s’ha colat entre els més vists en la història de la plataforma. Durant l’últim any, el canal de Ryan ha aconseguit dos milions de subscripcions i més de 6.000 milions de visites més respecte a 2017.

Mentrestant, Ryan no para de créixer més enllà de YouTube. Durant la Fira internacional de la Joguina 2018, que va tenir lloc a Nova York (Estats Units), la família va anunciar una línia de joguines sota el segell de ‘Ryan’s World’. Des de llavors, les joguines de Ryan es venen en corporacions com Wallmart i en plataformes com Amazon.

Gemma

Redactora d'YCOM. T'acosta el contingut que genera més conversa a la xarxa.
Etiquetes: