Així seran les trucades de veu de Whatsapp

imagen-17a-0_0

Des de la compra de WhatsApp per part de Facebook molta gent tenia dubtes sobre si veuríem canvis importants a l’aplicació, sobretot quina relació podria tenir amb Messenger. No podem saber si les últimes novetats ja presentades responen a l’estratègia de la xarxa social o ja estaven preparades des de Whatsapp, però el cas és que l’app de missatgeria s’ha esforçat per recuperar els usuaris perduts per la presentació de Telegram.

Els exemples més clars són la possibilitat d’ocultar l’última hora de connexió, silenciar els grups o desactivar les notificacions.Durant el MWC el CEO de Whatsapp va anunciar que estaven treballant per incorporar les trucades de veu, opció ja disponible en altres aplicacions similars com LINE. Una de lesprincipals raons per pensar que pot suposar un augment i fidelització dels usuaris és el fet que és una de les sol·licituds més demanades i funció més utilitzada en la competència.

Tot i que encara no està disponible, la última versió incorpora el menú i els botons per fer-ho,i gràcies a la filtració aconseguida per la web Movilzona ja sabem l’aparença que tindran lestrucades de veu.

whatsappllamadas

Per descomptat l’aspecte final podria variar del que podem veure en les imatges, però ja ens podem fer una idea del projecte. Disseny senzill i semblant a l’aplicació de trucades d’Android.

Amb aquesta nova característica WhatsApp es posaria al mateix nivell que aplicacions com Viber que ja compta amb trucades VoIP pràcticament des dels seus inicis. Encara ens queda saber moltes coses sobre aquesta nova opció, i més interessants que el disseny, com el sistemaque utilitzarà, la seguretat, etcètera.

FONT: ATOMBIT

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.

Ens seguim?

Arnau Sanz Ardanuy

Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Ens seguim?