Com comprar millor a Amazon [GUIA SHOPPING!]

comprar-a-amazon
Compartir

 

El portal de compres online Amazon s’ha convertit en un dels basars digitals més grans i populars del món- amb el permís d’Aliexpress i Alibaba- amb infinitat de productes de tota classe i condició; tant és així, que el portal ofereix als seus clients dispositius electrònics, smartphones, e-books Kindle, música, videojocs, pel·lícules, roba, productes de bellesa i menjar, entre molts altres productes, sempre amb la màxima professionalitat i als millors preus.

Però no sempre resulta senzill trobar els millors productes i que s’ajustin al 100% a les nostres necessitats! Per això, a YCOM t’oferim una guia sobre com comprar millor a Amazon, amb les màximes garanties i gaudir d’un servei totalment contrastat!

 

6 trucs per comprar millor a Amazon

Per què comprar a Amazon? En dues paraules, preu i garantia.

  1. En primer lloc els seus preus solen ser els millors o molt competitius, tenint oscil·lacions contínuament, i quan els seus preus pugen i baixen moltes vegades trobem bones gangues i paguem menys!
  2. En segon lloc la garantia d’Amazon és genial. Bàsicament et canvien el producte i et donen un de nou si no et convenç, si té problemes o si no serveix.
  3. La rapidesa dels seus enviaments és un altre punt a favor, i més amb la tarifa Amazon Prime: tens l’opció de pagar una quota que, durant un any, et dóna dret a enviament gratuït en milions de productes (no tots, però sí gairebé el 50% dels quals tenen, que és una barbaritat de productes!).

I aquests són els trucs per comprar millor a Amazon:

1. Utilitza les wishlists

Com que Amazon ofereix un enorme catàleg de productes, hem d’aprendre a ser pacients i esperar al millor moment per fer aquest clic que ens permeti comprar el que vulguem.

  • Per això, resulta essencial configurar les teves wishlists, una forma ràpida i còmoda de tenir localitzats els nostres productes que més ens interessen per esperar a possibles rebaixes de preu (molt bé senyalitzat) o reposició d’estoc.
  • Per fer les teves shopping lists tan sols has de dirigir-te a Llista de desitjos i començar a afegir productes.
  • Poden ser públiques o privades, sent les primeres d’elles ideals perquè els teus familiars o amics puguin consultar-les per oferir-te regals a través del teu nom o correu electrònic.
  • Per consultar llistes de desitjos tan sols hem de dirigir-nos a Llistes de desitjos – Buscar una llista de desitjos.

2. Opinions de clients

Per conèixer més sobre un producte si les seves característiques principals ens generen dubtes, podem consultar els comentaris realitzats pels usuaris, la forma més ràpida i directa de conèixer més sobre certs productes comprats per altres usuaris amb anterioritat.

  • Així, i mitjançant l’ús d’un sistema basat en la puntuació mitjançant estrelles (d’1 a 5), podrem conèixer més sobre les seves valoracions.
  • Recomanem fixar-nos més en els comentaris de 2 a 4 estrelles per trobar les opinions més equilibrades; les d’1 estrella poden ser massa negatives, mentre que les de 5 estrelles poden ser usuaris amb sort en un producte determinat, comentaris patrocinats o fans d’una marca en concret.
  • Finalment, no hem d’obviar les compres amb l’etiqueta Compra verificada, la qual cosa ens indica que aquest usuari ha comprat realment aquest producte.

3. Preguntar a altres usuaris

Els productes de marques més consolidades solen presentar descripcions molt completes dels seus productes, encara que és possible que ens sorgeixin dubtes concrets sobre certes característiques i no sapiguem a qui acudir per trobar la resposta.

  • Per això, Amazon ens permet preguntar directament a altres usuaris sobre aspectes concrets, com la qualitat d’un material, les mesures d’un producte o si les instruccions estan en el nostre idioma, entre molts altres.
  • Les preguntes i respostes estan sempre visibles en les fitxes dels productes i fins i tot podem votar-les per donar més visibilitat a les mateixes i deixar la teva opinió.

4. Adreces d’enviament

Un dels principals avantatges d’Amazon és que ens envien el producte directament a la nostra llar, sent l’opció més còmoda si no podem desplaçar-nos a botigues o grans magatzems.

  • Encara que pot ser que no sempre ens trobem a casa al moment del lliurament, amb el que resulta de gran utilitat configurar diverses adreces d’enviament més enllà de la nostra adreça principal.
  • Així, tan sols hem de dirigir-nos al meu compte – Configuració – Les meves adreces d’enviament per configurar la nostra adreça principal i una altra o altres secundàries, sigui l’adreça d’un familiar o d’un veí o de la nostra feina, entre diverses opcions.
  • A més, a Adreces addicionals podem configurar altres punts de recollida addicionals, com un comerç concret amb el qual tinguem confiança i tingui un horari amb més disponibilitat que el nostre, assegurant així que el repartidor pugui lliurar el paquet amb el nostre nom, amb una cerca per adreça o codi postal.

5. Seguiment de les nostres comandes

Per a molts usuaris, els lliuraments dels paquets són un dels principals contratemps a l’hora de confiar en aquest tipus de servei, ja que sempre existeix el temor que un paquet es perdi i ens quedem sense la nostra compra.

  • Per això, existeix l’opció de seguir els passos del nostre paquet des que surt de la tenda online fins al seu lliurament en la nostra llar o on considerem.
  • Per a això, tan sols hem de dirigir-nos al meu compte – Les meves comandes per fer el seguiment del nostre enviament.
  • Així, i a través de la pestanya Demanats en curs podrem consultar la línia de temps de les nostres comandes i conèixer la seva posició exacta a tot moment.
  • A més, Amazon ens comunica mitjançant correu electrònic tots els passos de la nostra compra, des del pagament fins a la sortida del paquet.
  • Addicionalment, la companyia encarregada de l’enviament també sol posar-se en contacte amb nosaltres per realitzar un millor seguiment i concretar una hora de lliurament determinat.

6. Devolucions de productes

De vegades podem quedar-nos insatisfets amb algunes comandes que no han complert les nostres expectatives; i és que les compres online tenen aquest risc, que no tenim el producte “entre mans” fins que no el rebem.

  • Per això, Amazon ofereix un complet servei de devolucions amb el qual podem realitzar la devolució amb total comoditat.
  • Així, i a través del meu compte – Les meves comandes – Demanades podem revisar cadascun de les nostres comandes i fer clic a la pestanya Retornar o reemplaçar productes.
  • Tenim fins a 30 dies per fer efectiva la devolució des del moment que rebem el paquet, tant per als productes servits per Amazon directament com els de tercers.
  • Per a això tan sols hem de fer clic a Crear la meva pròpia etiqueta i seguir les instruccions, com indicar un motiu de devolució i prepara el paquet per al seu nou enviament.
  • Finalment, haurem de desplaçar-nos fins a l’oficina de Correus més propera per al seu lliurament a Amazon.

Fins aquí la guia de trucs per saber com comprar millor a Amazon!

Have a nice shopping, Amazonlovers!

Etiquetes: