Eivissa acollirà un nou esdeveniment tecnològic l’abril del 2020

Compartir

Technology Summer Show neix amb la vocació de ser un punt de trobada per als executius de les empreses tecnològiques allunyat de les típiques fires com poden ser el Mobile World Congress que es celebra a Barcelona, o l’IFA de Berlín.

Amb la combinació única de sol i festa que ofereix l’illa d’Eivissa, l’organització (la consultora catalana Carbó Consulting) busca trencar amb l’estereotip de la fira, d’estands, passadissos curulls d’executius anant amunt i avall vestits i encorbatats, agendes plenes de cites fins al darrer moment, i presses per poder-ho abastar tot.

Enlloc d’això, la proposta és celebrar la cita, amb el mateix objectiu de buscar i crear sinergies i negocis, però en un ambient més relaxat, que propicii les trobades casuals i la relació més distesa i humana però igualment centrada en l’activitat professional.

El certamen, que es celebrarà l’abril del 2020 al centre de la ciutat d’Eivissa (prop de la zona portuària), ja ha començat a caminar pel que fa al lloguer d’espais i a l’agenda, i ja ofereix també la possibilitat d’esponsoritzar-lo a les empreses interessades.

Una gran assistència prevista gràcies a la penetració de la tecnologia en el nostre dia a dia

Fa dècades, celebrar una fira de tecnologia equivalia a fer-ho d’informàtica, però mercès a la penetració que les TIC han tingut en altres camps, mercès als sistemes més o menys intel·ligents i a la connectivitat, actualment en un esdeveniment d’aquesta mena estem parlant d’un camp molt ampli.

Així, el Technology Summer Show d’Eivissa acollirà executius interessats en temes tan diversos però amb el comú denominador de la tecnologia, com ara els electrodomèstics de la línia marró, l’àudio, els components, el gaming, la mobilitat en tots els seus aspectes, les start-ups, el camp de la fintech (tecnologia orientada al món de les finances), les incubadores de negocis tecnològics, o la llar intel·ligent (SmartHome).

Les xifres que apunta Carbó Consulting (malgrat que amb la visió de superar-les) són d’una assistència d’uns 800 delegats de més de 80 marques globals pertanyents a més d’una seixantena de països, i amb un 80% de l’assistència corresponent a responsables de compres.

Guillem Alsina

Guillem Alsina

Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Guillem Alsina
Etiquetes: