iBooks estrena compte d’Instagram

portada_Instagram_iBooks_Apple

I ho fa, sobretot, amb continguts del darrer llibre de Harry Potter.

Apple ha obert un compte d’Instagram per a la seva botiga virtual de llibres electrònics iBooks. La multinacional de la poma mossegada no s’ha deixat veure gaire per les xarxes socials, a diferència d’altres empreses fabricants de tecnologia, i per això aquest llançament constitueix una “rara avis“.

En aquest compte d’Instagram s’hi podran trobar portades de llibres i altres imatges relatives als llançaments que es produiran a través d’aquest servei, així com breus ressenyes dels darrers llançaments, o frases destacades que continguin el llibre, per tal de permetre als seguidors fer-se’n una idea del seu contingut.

I, per descomptat, també atraure els internautes per tal que comprin els llibres que s’hi promocionaran.

I el nou compte d’Instagram s’ha estrenat, sobretot, amb continguts del llibre “Harry Potter i el nen maleït“, el qual ha estat, probablement, el llançament editorial de l’estiu.

T'interessen aquests continguts en català?

Subscriu-te al butlletí d'ycom i rebràs la informació més destacada i articles exclusius al teu correu electrònic una vegada per setmana.