El primer anunci de l’any: Coca-Cola i els concursants d’OT 2017

En uns dies estarem donant la benvinguda al 2019 i moltes persones ho faran amb Coca-Cola (i no perquè en beguin després de les campanades precisament). La marca s’ha fet amb el primer espai publicitari de l’any de les cadenes de televisió d’Atresmedia i Mediaset, on emetrà l’anunci que ha preparat per a l’ocasió.
Per al Nadal, Coca-Cola va llançar el seu tradicional espot nadalenc en el qual versionava un dels seus anuncis de referència. A l’inici del 2019, però, la companyia emetrà una nova peça on ha combinat elements clàssics de la marca amb elements moderns. Una fórmula amb la qual vol arribar a tot el seu públic, que és ben ampli. Així, l’anunci que donarà la benvinguda a l’any versiona la famosa cançó El mundo entero que Coca-Cola estrenava en un dels seus comercials més recordats el 1971, de la mà de les estrelles musicals del moment: els concursants d’OT 2017.
Aitana, Ana Guerra, Raoul, Mimi i Agoney han estat els cinc elegits per fer les delícies de les generacions més joves i connectar amb elles amb l’objectiu de transmetre valors d’unió, d’optimisme i de vitalitat que caracteritzen tant a la marca com els joves cantants.
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019