Les tendències que transformaran l’ecosistema dels mitjans el 2019

Tendències Mitjans 2019 Kantar
Compartir

La consultoria Kantar ha llançat l’estudi Media Predictions 2019, en què recull la seva visió sobre les principals tendències que transformaran l’ecosistema dels mitjans, les marques i les agències el pròxim any. L’informe enllista 12 prediccions i ofereix als professionals del màrqueting una guia sobre els desafiaments i oportunitats als quals és possible que s’hagin d’enfrontar en els pròxims 12 mesos.

Des de la realitat augmentada fins al vídeo vertical, passant per la correcta representació del gènere en la comunicació. Aquestes són les prediccions de Kantar per al 2019:

  • L’Analítica Avançada i la Intel·ligència Artificial (IA) resoldran el problema del retorn d’inversió de l’online/offline en les estratègies de comunicació cross-media.
  • La tecnologia activada per veu revolucionarà el procés creatiu i el màrqueting mix
  • Les plataformes de xarxes socials a la Xina serviran com a model als professionals de màrqueting per desenvolupar experiències més creïbles i valuoses.
  • Les marques desenvoluparan noves experiències per als consumidors i aprendran a integrar-les i avaluar-les en l’entorn de l”Internet del Tot‘.
  • Les marques començaran a prendre seriosament la representació de les dones en la publicitat.
  • Amazon irromprà en el mercat publicitari per competir al mateix nivell amb Google i Facebook.
  • Els anuncis en vídeo començaran a desenvolupar la seva pròpia personalitat, deixant de ser una edició de l’anunci de televisió.
  • La gran pantalla estarà de tornada, més gran i millor que abans.
  • Els insights actitudinals i de comportament, combinats amb models predictius, faran que la compra programàtica sigui més àgil i encertada.
  • Les estratègies de màrqueting amb influencers donaran un gir per prioritzar la credibilitat sobre l’abast.
  • El compliment de l’RGPD donarà lloc a estratègies digitals i de dades cada vegada més sofisticades per millorar la segmentació.
  • La realitat augmentada (RA) començarà a configurar el consumer journey i l’experiència del client.

Quines creus que es compliran d’aquestes 12 prediccions? Comenta-ho amb @ycomcat!

FOTO: Dissenyada per Jannoon028
Les tendències que transformaran l’ecosistema dels mitjans el 2019
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: