El Govern llança la campanya ‘Catalonia, Land of Digital Revolutionaries’ amb motiu del MWC19

Amb motiu del Mobile World Congress (MWC), que se celebra un any més a Barcelona del 25 al 28 de febrer, el Govern de la Generalitat ha posat en marxa la campanya institucional ‘Catalonia, Land of Digital Revolutionaries’ amb què explica com Catalunya és i ha estat terra de creadors, d’emprenedors i de revolucionaris de la innovació.
Antoni Gaudí, Josefina Castellví, Salvador Dalí, Maria Josep Colomer o Ildefons Cerdà en són clars exemples: van revolucionar la manera de fer i de pensar, per repensar i fer avançar el país. Per al Govern, “és aquesta empenta emprenedora i inconformista la que ha permès que avui Catalunya es faci un lloc en el rànquing de les nacions més avançades del món”.
En definitiva, la campanya vol transmetre com Catalunya té en l’actualitat “les condicions i els ingredients necessaris per liderar també la quarta revolució industrial: la revolució digital“.
Impulsada pel departament de Polítiques Digitals, la campanya ‘Catalonia, Land of Digital Revolutionaries’ inclou insercions publicitàries a televisió, ràdio, premsa, mitjans digitals i xarxes.
Aprofitat la força el Mobile World Congress
El Govern explica l’aposta de Catalunya per esdevenir hub digital de referència mundial
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019