PcComponentes, líder en xarxes socials per tercer any consecutiu

Compartir

PcComponentes treu nota en el termòmetre de les principals marques de distribució. El sondeig, elaborat per la consultora independent Social Elephants, situa la companyia com la més valuosa en funció del seu valor de marca.

Segons els resultats, PcComponentes es posiciona al capdavant en engagement – Interaccions dels seus usuaris amb les publicacions, representa el grau d’implicació de la comunitat amb la marca-, i lidera el rànquing amb una quota de l’1,7%: un resultat gairebé 10 vegades millor en comparació amb distribuïdors com MediaMarkt, El Corte Inglés o Lidl.

La marca també és la primera en la classificació de Share of Voice (indica el nivell de difusió de la marca en proporció amb el nombre de seguidors amb què compta el perfil) amb un 40%, el més alt de totes les marques presents en l’anàlisi i per davant d’El Corte Inglés. De fet, tot i tenir només un terç de la seva comunitat (910.000 seguidors respecte als gairebé 3 milions d’El Corte Inglés) PcComponentes aconsegueix superar els grans magatzems per 3 punts percentuals i arriba a més del 50% de la quota total de converses socials generades per aquestes marques en l’últim trimestre de l’any.

Instagram, la xarxa preferida pels seguidors

En analitzar en detall els resultats de PcComponentes desglossats per xarxes socials, s’aprecia com la gran part d’interaccions es registren a Instagram (21%), seguit per Twitter (13%) i Facebook (6%).

Pel que fa a les interaccions, s’ha registrat un increment d’activitat en l’últim trimestre de 2018, especialment a finals de novembre. PcComponentes és la marca que més seguidors ha guanyat, amb un 16% més, seguida de Lidl (6%) i El Corte Inglés (4%).

PcComponentes, líder en xarxes socials per tercer any consecutiu
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: