Audi i Disney creen experiències de Realitat Virtual per als passatgers dels cotxes

Audi i Disney presenten un joc de Realitat Virtual per a cotxes al CES 2019
Compartir

Audi ha arribat al CES 2019 de Las Vegas amb una proposta que pot marcar de moltes maneres el futur de la conducció. L’empresa ha presentat a la convenció la seva col·laboració amb Disney i Interactive Games amb les quals ha preparat una experiència de Realitat Virtual (VR, per les seves sigles en anglès) per als passatgers dels cotxes.

Amb un set d’ulleres VR, les persones que viatgen en el cotxe (excepte el conductor, qui, fins que els cotxes autònoms no siguin una realitat per a tothom, té la responsabilitat de fer arribar a la resta de viatgers al destí) poden endinsar-se en un món que pren com a referència el real. És a dir, la proposta no és entretenir la persona amb un videojoc: tot allò que ocorre al món virtual coincideix amb les accions que tenen lloc al voltant del cotxe al món real.

Si el vehicle gira, també ho fa el coet amb què viatja el jugador. Si el conductor frena de sobte, també ho farà el joc.

Audi presenta un joc de Realitat Virtual per a cotxes

En aquesta primera prova de la mà de Disney, el joc VR que es mostra és Marvel’s Avengers: Rescue’s Rocket RunAudi, però, té la intenció de convertir un cotxe “en més que un cotxe” per a tots els públics i pretén brindar experiències que no només serveixin per a entretenir als petits de la casa que viatgen avorrits al seient del darrere.

Holoride, la ‘startup’ d’Audi per a desenvolupar la Realitat Virtual

De fet, en el marc del CES 2019 i en relació a aquest nou camp, l’empresa automobilística també ha anunciat la posada en marxa d’Holoride, una startup en què està invertint per a desenvolupar aquest tipus de productes VR. A més, també està desenvolupant una plataforma oberta per crear més jocs de Realitat Virtual i experiències destinades al cotxe.

La companyia entrarà en complet funcionament a partir del febrer del 2019 i preveu tenir a punt diverses experiències VR per a passatgers com jocs i pel·lícules en un termini de tres anys.

Audi i Disney creen experiències de Realitat Virtual per als passatgers dels cotxes
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: