Gairebé 14 milions de tuits es van registrar durant els Grammy

Compartir

El hashtag #Grammys va generar 13.800.000 piulades durant la nit de la gala, segons les qualificacions de TV de Nielsen Twitter (NTTR) de la Nielsen SocialGuide.

Els 13.800.000 tuits van ser vists per 12.800.000 de persones i van tenir 862.400.000 impressions. Aquests missatges van ser enviats per prop de 2,6 milions d’usuaris.

Nielsen SocialGuide és una empresa que proveeix informació i analitza als usuaris que fan servir la televisió i les xarxes socials a la vegada. El lliurament dels #Grammys ser un bon experiment per estudiar els tuits enviats per la comunitat, així com l’abast directe del programa (l’audiència única i impressions).

Les dades es van mesurar tres hores abans de l’emissió del programa, durant l’emissió del xou, i tres hores després de l’emissió dels Grammys, i amb dades només als Estats Units.

Gairebé 14 milions de tuits es van registrar durant els Grammy
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Etiquetes: