Gairebé 14 milions de tuits es van registrar durant els Grammy

El hashtag #Grammys va generar 13.800.000 piulades durant la nit de la gala, segons les qualificacions de TV de Nielsen Twitter (NTTR) de la Nielsen SocialGuide.
Els 13.800.000 tuits van ser vists per 12.800.000 de persones i van tenir 862.400.000 impressions. Aquests missatges van ser enviats per prop de 2,6 milions d’usuaris.
Nielsen SocialGuide és una empresa que proveeix informació i analitza als usuaris que fan servir la televisió i les xarxes socials a la vegada. El lliurament dels #Grammys ser un bon experiment per estudiar els tuits enviats per la comunitat, així com l’abast directe del programa (l’audiència única i impressions).
Les dades es van mesurar tres hores abans de l’emissió del programa, durant l’emissió del xou, i tres hores després de l’emissió dels Grammys, i amb dades només als Estats Units.
- Si lligues de forma invasiva, #Malamente - 6 d'agost de 2019
- Els cotxes del futur s’obriran amb el mòbil - 20 de juliol de 2018
- Barcelona entre les ciutats més atractives del món per treballar - 2 de juliol de 2018