Les marques més populars del 2018 a YouTube

Que les plataformes socials s’han convertit en un canal potent de promoció i comunicació per a les marques és un fet més que provat. Més enllà d’Instagram, Facebook o Twitter, una de les xarxes que ha agafat molta força en aquest sentit per als negocis és YouTube.
Abans d’acabar l’any, l’agència creativa Brandboost, de Divimove, ha estudiat la presència de les 500 marques més valuoses del món (segons l’informe de Brand Finance) a la plataforma de vídeo en streaming. D’aquestes, va diferenciar-ne cinc dels sectors més populars i va destacar els tres negocis més potents de cadascun i els dos canals que han experimentat el creixement més ràpid.
Warner Bros. (comunicació/entreteniment), Apple (tecnologia), Red Bull (Alimentació), Ford (Automòbil) i Nike (Moda) són les marques amb més subscriptors de cadascun dels sectors.
A continuació, recollim els llistats amb les empreses, nombre de subscriptors i ràtio de creixement.
La indústria dels mitjans de comunicació, en primera posició
Apple, per davant de PlayStation, Google i Netflix
Red Bull i Coca-Cola, separats per milions
Ford, BMW i Mercedes-Benz, els més veloços
Les marques esportives, al capdavant de la moda
- LG G-8 ThinQ utilitzarà la seva pantalla OLED com a amplificador de so - 18 de febrer de 2019
- Twitter estudia implantar un mètode de “clarificació” per explicar els tuits antics - 18 de febrer de 2019
- Cellnex mostrarà en el MWC les darreres solucions en 5G - 18 de febrer de 2019