Les marques més populars del 2018 a YouTube

Que les plataformes socials s’han convertit en un canal potent de promoció i comunicació per a les marques és un fet més que provat. Més enllà d’Instagram, Facebook o Twitter, una de les xarxes que ha agafat molta força en aquest sentit per als negocis és YouTube.
Abans d’acabar l’any, l’agència creativa Brandboost, de Divimove, ha estudiat la presència de les 500 marques més valuoses del món (segons l’informe de Brand Finance) a la plataforma de vídeo en streaming. D’aquestes, va diferenciar-ne cinc dels sectors més populars i va destacar els tres negocis més potents de cadascun i els dos canals que han experimentat el creixement més ràpid.
Warner Bros. (comunicació/entreteniment), Apple (tecnologia), Red Bull (Alimentació), Ford (Automòbil) i Nike (Moda) són les marques amb més subscriptors de cadascun dels sectors.
A continuació, recollim els llistats amb les empreses, nombre de subscriptors i ràtio de creixement.
La indústria dels mitjans de comunicació, en primera posició
Apple, per davant de PlayStation, Google i Netflix
Red Bull i Coca-Cola, separats per milions
Ford, BMW i Mercedes-Benz, els més veloços
Les marques esportives, al capdavant de la moda
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019