Spotify comença a introduir publicitat a la llista de descobriments setmanals

Spotify prova nova publicitat amb Microsoft
Compartir

Spotify està provant una nova forma de publicitat per a les marques dins la seva plataforma. El dilluns 7 de gener, la companyia va anunciar la introducció en fase beta de publicitat a l’apartat anomenat “Descobriment setmanal“, la llista de reproducció generada individualment per a cada usuari segons la seva activitat a l’aplicació.

L’anunci significa una novetat pel fet que l’espai patrocinat sigui el de les llistes personalitzades, ja que els usuaris que utilitzen la versió gratuïta de Spotify escolten publicitat dins les llistes de reproducció des del maig del 2016. La companyia, però, no la incloïa en aquesta secció. Ara provarà com funciona amb Microsoft, la qual aprofitarà aquest espai per a promoure la campanya amb què busca impulsar les seves funcions d’Intel·ligència Artificial en diferents àmbits.

Tenint en compte que les llistes de “Descobriment setmanal” són creades amb aquest tipus de tecnologia prenent com a referència l’historial d’escolta de cada usuari, l’associació SpotifyMicrosoft sembla perfecte.

Els usuaris premium seguiran gaudint d’una experiència lliure d’anuncis.

Spotify comença a introduir publicitat a la llista de descobriments setmanals
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: