Arriba a Catalunya el nou botó Call-to-action de Facebook

Compartir

A finals de l’any passat Facebook va anunciar un seguit de noves opcions per augmentar les conversions de les pàgines i poques però algunes millores en les estadístiques. La xarxa social segueix satisfent les demandes de les grans empreses que estan augmentant més el pressupost en social ads, però a la vegada exigeixen més canvis, oportunitats de negoci i noves opcions a la plataforma.

Una d’aquestes novetats i la que més està cridant l’atenció és el nou botó “call to action”, que després de setmanes en funcionament als Estats Units, ja està disponible a Catalunya.

Aquest nou botó té per objectiu animar els seguidors a realitzar una acció des de la pàgina, com pot ser comprar un producte o registrar-se, i està situat en una part visible de la pàgina. Actualment, Facebook permet seleccionar entre set tipus de botons diferents:

  • Reservar
  • Contactar
  • Utilitzar aplicació
  • Jugar
  • Comprar
  • Registrar-se
  • Veure vídeo

El botó es configura molt fàcilment amb un enllaç personalitzat, podent-se editar en qualsevol moment. La repercussió d’aquest botó no serà revolucionària, però acompanyarà les pàgines amb una eina que segurament comença però no acaba aquí. I és que algunes pàgines ja tenen activat un altre botó “call to action” en finalitzar una vídeo-publicació, amb opcions per seguir visualitzant-lo a YouTube o amb un enllaç cap al web.

Les converses i ús del botó es poden analitzar en un nou espai que trobem a Facebook Insights, tot i que també es pot utilitzar un sistema propi de seguiment, per així mesurar quants usuaris han arribat a la pàgina a través del botó.

Clics-en-boton

Segons explica EasyPromos, principal eina de promocions a Facebook i empresa catalana, aquest botó es pot utilitzar, per exemple, per promoure encara més els concursos o fer més partícips als seguidors de la comunitat.

Què us sembla a vosaltres?

Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: