Arriben les publicacions promocionades a Instagram

Compartir

Instagram és la xarxa social que experimenta major creixement d’usuaris i engagement, una tendència percentual molt per sobre de Facebook o Twitter. També és l’única de les grans plataformes que fins ara no incorporava publicitat ni opcions atractives per anunciar-se.

Però amb 300 milions d’usuaris actius segur que no volen deixar escapar l’oportunitat de generar ingressos. Les publicacions promocionades ja fa mesos que existeixen en fase beta, en alguns països puntuals i amb algunes marques concretes. Ara les males veus i alguns mitjans de comunicació confirmen que serà definitiu, i per tant arribarà a Catalunya, abans de l’estiu.

instagram-1

Aquestes publicacions aniran acompanyades de la paraula “anunci”, un format obligatori que també trobem a Facebook o Twitter. Però a més, apareixeran 3 punts per poder amagar la publicació o contactar amb la marca. L’usuari tindrà el control de les publicacions pagades, ja que la segmentació dels perfils segueix sent limitada, controlada només per usuaris seguits, hashtag i localització.

D’altra banda, el format Instagram s’amplia, permetent que en lloc de tenir una sola imatge per publicació, puguis tenir diverses (màxim 4) en forma de ‘carrusel’, on a més quan acabes la seqüència d’imatges hi pot haver un enllaç.
Les primeres empreses a utilitzar aquests nous formats han estat Levi’s, Ben & Jerry’s, Waitrose, Starbucks i McDonald’s, entre d’altres. Han explicat que l’experiència són molt bones i que, a més, les conversions són molt altes.
De moment només han presentat un format, faltarà per veure com poden activar les publicacions de vídeo i com ajudar a les marques a incrementar seguidors. Estarem atents a les novetats.

Insta_Ads

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)