Curs de màrqueting i xarxes socials a Barcelona

Compartir

Vint hores lectives repartides en cinc sessions que, a partir del setembre, permetran formar community managers i responsables de comunicació i màrqueting digital.

Independentment que en el futur siguin liderades per Facebook, Twitter, Google+, Instagram o una que està naixent en aquests moments o encara no ha nascut, les xarxes socials s’han consolidat com una nova forma de comunicació.

I, com a nou mitjà que s’ha imposat recentment (en els darrers anys) les xarxes socials tenen el seu propi llenguatge, imposat no només per les empreses que hi estan al darrere, si no creat pels seus propis usuaris i que hem d’aprendre a emprar-lo si hi volem treballar.

Perquè, com un nou canal de comunicacions que són, les xarxes socials no només interessen als usuaris finals per compartir cites de Paulo Coelho o vídeos de gats, si no que també són fetes servir de manera intensiva per les empreses per tal de promocionar els seus productes i serveis entre els seus potencials consumidors.

Aquest ús ha fet que en el passat recent sorgís la figura del community manager, que no és més que un relacions públiques però adaptat als nous temps, amb amplis coneixements en xarxes socials, en les preferències dels internautes que empren cadascuna de les existents, i experts en l’ús de les eines que en permeten treure tot el suc.

Però, a dia d’avui, tothom qui vulgui promoure un petit negoci, tan sigui exclusivament online com “de tota la vida” però amb presència a la xarxa de xarxes, ha de tenir uns coneixements sobre l’ús professional de xarxes socials, ja que la promoció en aquests mitjans resulta vital per donar-se a conèixer més enllà de l’entorn geogràfic més proper, generar vendes i, el que és més important, fidelitzar clients.

Per tal de formar tant futurs community managers que puguin treballar per a grans empreses exclusivament en aquesta funció, com per a aquells professionals independents o que formin part de petites organitzacions, l’agència de màrqueting digital Imagina, ha convocat per a aquest setembre una nova edició del seu Curs Presencial de Marketing Digital.

Impartit al centre de Barcelona, de caire eminentment pràctic i amb una durada de 20 hores lectives dividides en cinc sessions, ofereix classes de Facebook, YouTube, màrqueting viral, LinkedIn, o reputació de marca (branding), així com temes més “clàssics” com són els de posicionament SEO, mail marketing, contingut o analítica web.

Un dels grans avantatges d’aquest curs és que cada alumne no només sortirà amb uns coneixements adquirits i un títol sota el braç si no que, a més, també en sortirà amb un pla de màrqueting digital adaptat a les necessitats de la seva empresa o iniciativa. És a dir, sortirà amb la seva primera feina ja feta.

Curs de màrqueting i xarxes socials a Barcelona
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: