Els anuncis més vistos a YouTube Espanya el 2018

YouTube
Compartir

Amb el 2019 al damunt, hem repassat ja els vídeos més populars del 2018 a YouTube amb el YouTube Rewind, sabem quines han estat les marques més potents a la plataforma aquests últims mesos i avui descobrim els anuncis més vistos

BBVA guanya durant mig any

Gener, febrer, març, maig, juliol i setembre. Aquests van ser els sis mesos en què BBVA va aconseguir tenir un dels seus anuncis com el més vist a YouTube. L’entitat financera ha apostat fortament per la plataforma i les seves càpsules de xerrades dins del programa “Aprendemos Juntos” han aconseguit els resultats desitjats.

Dos mesos per a Vodafone

Els anuncis emmarcats dins la campanya #ElFuturoEsApasionante de Vodafone han portat la companyia telefònica a comptar amb l’anunci més vist tant al juny com a l’agost. El primer, relacionat amb el mundial de futbol, el segon, amb un avenç tecnològic ben curiós.

Ganes de vacances a l’abril, cura per la salut a l’octubre

No estranya que l’anunci més vist a l’abril fos el de la campanya #IsladeCuento del patronat de turisme de Gran Canària. L’arribada de la primavera i la fi del fred intensifiquen les ganes de vacances en aquesta època.

Sorprenentment, amb l’arribada de la tardor, els laboratoris Cinfa van aconseguir tenir l’anunci més vist a YouTube. Aquest, però, no promociona cap solució antigripal (una circumstància que enganxaria més per l’època), sinó per aquesta campanya “corporativa”.

Ruavieja

Aquí no hi ha sorpresa. A les portes del Nadal, l’anunci de Ruavieja va ser el més vist, compartir i comentat via offline. La campanya “Tenemos que vernos más” de la marca de begudes alcohòliques va aconseguir arribar i commoure tota mena de públic amb un missatge que va suposar un “bany” de realitat per a moltes persones.

Varietat sectorial en el rànquing global

Malgrat que el Top 3 d’anuncis més vistos a YouTube arreu del món el configuren empreses tecnològiques, el Top 10 presenta més varietat que no pas el d’Espanya, sense cap empresa ocupant dues posicions.

El llistat d’anuncis més vistos a YouTube el 2018 a escala global queda així:

  1. Amazon
  2. YouTube Music
  3. Oppo
  4. Nike
  5. Turkish Airlines
  6. Groupon
  7. Samsung
  8. Apple
  9. Gatorade
  10. Lego
Els anuncis més vistos a YouTube Espanya el 2018
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: