Les enquestes arriben a Instagram

Compartir

La clau de l’èxit d’Instagram resideix en la seva constant innovació.

La segona xarxa social més utilitzada no atura els seus canvis i esdevé cada vegada més professional. Les possibilitats que Instagram ofereix augmenten a mesura que avancen les noves tecnologies. La xarxa social aposta pel canvi i renovació continu, una dinàmica que permet que els usuaris no deixin d’utilitzar-la.

A banda de les noves emoticones que apareixen a l’apartat d’adhesius, aquest cop l’autèntica protagonista ha estat la funció de les enquestes a l’Instagram Stories. La plataforma ha explicat que es tracta d’un element molt novador que permet fer una pregunta i obtenir el resultat de l’opinió dels seguidors.

Una nova funcionalitat
La nova funció dels Stories d’Instagram permet fer una pregunta i conèixer l’opinió dels seguidors d’un perfil. Els usuaris poden preguntar als seus “followers” qualsevol cosa que desitgen, però sempre hi haurà només dues respostes possibles. L’eina esdevé encara més professional perquè deixa calcular i veure a temps real com es forma el percentatge de cada resposta i quina escull cada usuari.

Molt fàcil d’utilitzar
Les enquestes d’Instagram Stories són molt fàcils de crear. Només es necessita capturar una imatge o un vídeo i escollir un l’adhesiu de l’enquesta, el qual es pot col·locar per tota la pantalla amb la mida que l’usuari desitgi. Un cop escollit l’adhesiu, cal escriure la pregunta i les dues possibles respostes.

Anàlisi dels resultats
Un dels avantatges és que tant les empreses com els particulars que facin servir la funció, podran extreure dades del seu públic. A més, els votants, un cop escullin la seva opció veuran el percentatge de cada resposta a temps real.

Tal com es fa per veure les visualitzacions d’una pròpia imatge, l’usuari pot veure a la mateixa columna aquells que han votat i quina ha estat la seva tria. Només han de lliscar el dit cap amunt a sobre de la imatge.

Finalment, com la resta d’Stories, l’enquesta desapareix després de 24 hores. La clau de l’èxit d’aquesta aplicació resideix en la seva innovació constant que la converteix en una app ben diferent cada temporada.

Des d’Ycom hem volgut estrenar-nos amb el Dia Mundial dels Animals i aquest ha estat el resultat:ycom.cat (2)

Les enquestes arriben a Instagram
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: