Hootsuite compra uberVU per oferir analítiques socials més completes

Compartir

Durant 2013, Hootsuite s’ha coronat com la millor i més utilitzada plataforma de gestió de xarxes socials. Les seves característiques més destacades són la gestió col laborativa (diferents membres d’equip en un mateix compte, assignació de missatges…) i la visualització a través de pestanyes i columnes. Encara que també inclou un bon ús d’informes avançats, la majoria són de pagament o simplement són una integració de Google Anlytics o Facebook Insights.

Amb aquest defecte en ment, Hootsuite ha comprat uberVU, un servei no gaire conegut però que en pocs mesos ha desenvolupat un producte analític de màxima qualitat utilitzat per unes 200 empreses importants, destacant 3M, NBC, Heinz, Fujitsu, SC Johnson o Getty.

No han revelat res sobre la compra o la possible integració, encara que de moment uberVU seguirà funcionant de forma independent. A la nota de premsa, el director general de Hootsuite ha dit que:

UberVU representa la pròxima generació de solucions analítiques, i porta amb si un equip professional de primera classe. Aquesta adquisició combina la millor analítica de la mà de uberVU i la solució d’interacció social de HootSuite, acostant-nos un pas més al nostre objectiu d’aconseguir una plataforma senzilla, ampliable i segura dins de l’entorn ràpidament canviant de les xarxes socials.

Queda clar que Hootsuite s’està convertint en una important estructura d’utilitats de manera unificada per a la gestió i anàlisi dels mitjans socials, i aquesta adquisició la reforça en aquest sentit .

Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: