Instagram, la xarxa on les marques són més actives

Twitter segueix de prop l’aplicació fotogràfica, mentre que la freqüència de publicació de Facebook és menor.
Instagram és la xarxa social preferida de les marques. Així ho ha revelat eMarketer, que remarca com ha aumentat el compromís de les empreses amb les xarxes socials i com s’han anat decantant per l’aplicació fotogràfica. De fet, apunta que més de tres quartes parts de les marques analitzades hi publiquen diàriament.
El portal es fixa en les dades revelades per L2 Think Tank, que mostren que el 78,4% de les marques amb comptes a Instagram publiquen diàriament, mentre que el 74,6% també ho fa a Twitter. El percentatge és una mica més baixa a Facebook (64,7%), mentre que Snapchat es queda molt enrere, amb un 15,9%.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR: Cinc consells bàsics per a esprémer al màxim Instagram
Unes altres xifres que demostren com les marques veuen les xarxes socials com una via d’allò més efectiva per a connectar amb l’usuari i generar compromís són les de l’interès dels comerciants dels Estats Units en invertir en publicitat en aquestes plataformes. Instagram encapçala també aquesta llista amb un 72% d’interessats. Pinterest (41%) i Snapchat (36%) completen el Top 3.

Plataformes on els comerciants dels EEUU invertirien part del seu pressupost publicitari | FONT: L2 Think Tank
I és que la qüestió és complir l’objectiu de mantenir el màxim contacte amb els usuaris (també entesos com a clients). Descobreix les millors tècniques per a fer-ho en aquestes i altres xarxes socials al Curs Superior de Marketing Digital d’imagina.
Imatge de portada: Designed by Freepik
- PS4 Remote Play: juga a la PlayStation 4 des del teu iPhone i iPad - 11 de març de 2019
- Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta - 22 de febrer de 2019
- MWC 2019: Nubia (ZTE) presentarà un dispositiu plegable a Barcelona - 13 de febrer de 2019