La contraportada de The New York Times a la catalana

Compartir

Fa uns dies si llegíem la contraportada del diari novaiorquès The New York Times, un dels diaris més importants i llegits dels Estats Units d’Amèrica, vèiem una publicitat feta per la companyia Microsoft on anunciava i presentava el seu nou servei Cloud -antigament SkyDrive–  aquest anunci també el podem veure a la seva pàgina web i a altres rotatius americans.

Anunci de Microsoft Cloud

En la imatge -capturada durant el darrer concurs de Castells de Tarragona a la Tarraco Arena-, a tota pàgina, s’hi veu una colla castellera aixecant un castell, un 3 de 9 amb folre, de la Jove de Valls si ens fixem en els colors de les camises. La major part de l’anunci és en blanc i negre, excepte la part central, on es pot veure el folre del castell a tot color i realçat dins d’un marc amb els quatre colors característics del logotip de la companyia. L’anunci acaba amb un peu de pàgina on cita la ciutat de Barcelona com un dels grans usuaris del seu sistema que, segons l’empresa del magnat de la informàtica Bill Gates, serveix per transformar el caos en una aparell de rellotgeria.

I Microsoft no és la única que s’ha fixat amb aquesta meravella sinó que també la prestigiosa Oxford també ho fa servir per al llibre Collective Emotions, on il·lustra el cinc de nou amb folre de la Colla Vella dels Xiquets de Valls.

La campanya també està recolzada per un vídeo on apareix Barcelona i part de la cultura catalana durant les festes de la Mercè.

La contraportada de The New York Times a la catalana
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: