La final d’OT 2018 acumula més de mig milió de tuits a Twitter

La final d'OT 2018, per Twitter
Compartir

La final d’OT 2018 celebrada la nit del dimecres 19 de desembre va tornar a demostrar que es tracta del programa de les generacions més digitals i de la comunitat de Twitter. L’esdeveniment va generar més de mig milió de tuits (557.000 exactament), una xifra que contrasta amb la registrada per la Gala 0 amb què es va iniciar l’edició d’enguany, quan es van comptabilitzar “només” 84.000 tuits.

Aquests números els coneixem gràcies a Cool Tabs, la plataforma de Social Media Marketing, que s’ha encarregat d’analitzar la conversa social generada al voltant d’Operación Triunfo entre el 19 de desembre (dia d’emissió de la final) i les hores posteriors. Els resultats d’aquest Social Listening demostren l’atracció que ha aconseguit tenir el programa mitjançant els canals online per segon any consecutiu.

OT2018

Operación Triunfo: s’emet per la TV, es viu a Twitter

Durant l’esperada cita, que va acabar proclamant Famous com el guanyador de la segona edició, més de 79.000 usuaris únics van publicar algun tuit relacionat amb OT 2018. Les més de 550.000 publicacions van generar 912 milions d’impressions. El degoteig de missatges que augurava una gran nit va començar a les 14 h, però no va ser fins a les 22 h quan l’activitat es va accelerar (la gala començava passades les 22.30 h).

Pel que fa a les localitzacions, Espanya va ser el país des d’on més es va comentar l’última gala d’Operación Triunfo; amb Madrid, Barcelona, Sevilla i Màlaga com les ciutats més actives. Llatinoamèrica i el Regne Unit van ser altres zones també molt actives.

La següent infografia mostra altres detalls curiosos del comportament de l’audiència tuitaire de la final d’OT 2018. Pots consultar l’informe complet en aquest enllaç.

Infografia OT 2018 Cool Tabs

La final d’OT 2018 acumula més de mig milió de tuits a Twitter
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: