La meitat dels emails ja es llegeixen des del mòbil

Compartir

Un nou baròmetre de Splio confirma la tendència més estudiada durant el 2013 en relació al marketing mòbil. Les dades confirmen que la meitat dels usuaris, concretament el 48,35% (Espanya), llegeixen els emails des del mòbil, una xifra que fa 3 anys no arribava ni al 10%.

20140123114116

 

Aquestes dades poden provocar un canvi de paradigme en les estratègies de l’email-marketing, que fins ara es limitaven a contemplar només la importància del missatge i no del format. La gràfica té dues fàcils explicacions. La primera és l’augment de la penetració dels dispositius en les societats, sobretot la catalana on gairabé el 70% de la població els utilitza. En segon lloc, l’augment de l’ús d’internet en els smartphones, que ja supera el 60%.

Tot i que aquest 2013 hi ha hagut una pujada de gairabé 10 punts, Splio calcula que durant el 2014 la tendència seguirà sent la mateixa, però a un ritme més baix, superant el 50% i poc més.

Les empreses han de començar a fer un canvi de mentalitat en les seves estratègies de marketing, centrades únicament en el responsive desing, i mirar de trobar nous horitzons basats en els usuaris multicanals.

Per estar pendent de tots aquesta canvis i tendències podeu seguir el twitter YCOMUNICACIÓ, on regularment parlem de marketing i publicitat.

La meitat dels emails ja es llegeixen des del mòbil
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: