La pantalla més gran del món, construïda a Times Square

Compartir

A dia d’avui la publicitat és el factor més important per aconseguir vendes, per aquest motiu estem envoltats d’anuncis publicitaris, des de la televisió o la ràdio fins a un cartell o una pantalla al carrer.

Doncs bé, en plena plaça Times Square de Nova York s’ha construït la pantalla més gran d’Amèrica, que ocupa una illa sencera. El panell compta amb la tecnologia LED més avançada i amb més resolució del món, uns 24 milions de píxels que superen la densitat ultra alta definició 4k en més de 15 milions de píxels. Disposa de tecnologia Real Black que produeix nivells de negre més rics i profunds, amb angles de visió únics, assegurant que el públic de Times Square vegi la pantalla de prop i a plena llum del sol amb total claredat.

La pantalla ha estat construïda pel fons d’inversió immobiliari Vornado Realty Trust sobre la façana de l’hotel Marriot Marquis. Col·locada entre els carrers 45 i 46, a Broadway, es pot veure des de qualsevol punt de la plaça. La més avançada tecnologia de pantalla de Diamond Vision de Mitsubishi Electric compta amb unes dimensions similars a les d’un camp de futbol d’ample (uns 100 metres) i a un edifici de vuit pisos d’alt (uns 23 metres), sent més de 25 metres quadrats de pantalla.

Clear Channel Spectacolor, divisió de Clear Channel Outdoor Nova York, serà l’encarregada de la gestió del panell, col·locat en una de les zones amb més afluència del món. L’enorme panell projectarà més de 2 milions d’impressions publicitàries per al públic que passarà per la zona. I no parlem de poques persones, Times Square és una de les localitzacions més importants de Nova York per la qual passen més de 460.000 persones i prop de 500.000 vehicles cada setmana. A més és la zona que concentra un 80% dels turistes, dels quals la majoria afirma que les grans pantalles són un dels grans atractius de l’emblemàtica plaça.

Els anunciants que inverteixin en publicitat en aquesta gran pantalla tindran l’avantatge d’ampliar la seva audiència, ja que seran vistos pel públic que segueix als mitjans de comunicació situats al voltant de la zona com Good Morning America, Telemundo, The New York Times, entre d’altres. Això sí, el cost d’un mes de lloguer publicitari d’aquesta pantalla serà d’uns 2,5 milions de dòlars.

giant-billoboard-google1

L’empresa estarà operativades del dia 1 de desembre, i serà Google que, a més, tindrà drets exclusius fins al 31 de desembre. Els de Mountain View implicaran al públic en els jocs, anuncis i propostes que es projectaran a la pantalla per causar major impacte. Això serà possible gràcies a les càmeres d’alta definició que inclou el panell, que enfoquen als transeünts. A més Google deixarà lloc a empreses sense ànim de lucre com WWF, o Charity Water.

FONT: Atombit

La pantalla més gran del món, construïda a Times Square
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: