Linkedin es redisenya i presenta una nova tarifa

La xarxa social per a professionals ja té nou disseny. I com recentment va fer Twitter, Linkedin ha apostat per un disseny molt similar a Facebook, amb la imatge de portada com a protagonista. Però de moment no tothom tindrà accés als nous canvis. Els que siguin usuaris Premium, o ho vulguin ser, ho podran sol·licitar aquesta mateixa setmana, però els usuaris normals encara hauran d’esperar uns mesos per tenir-lo.
El nou disseny ve acompanyat també de noves funcionalitats enfocades a millorar la personalització dels perfils, en un intent també d’ajudar a difondre els continguts de les empreses. Es tracta d’un projecte de llarg recorregut, que va començar fa uns mesos amb la millora del feed de notícies i la compra de Pulse.
Els canvis permetran que els usuaris apareguin el doble de gran en les recerques, multiplicant les possibilitats d’interacció entre buscadors i buscats, segons expliquen en el bloc oficial. Però les versions gratuïtes continuen tenint la majoria d’opcions limitades, i per això Linkedin ha creat una nova tarifa anomenada Spotlight premium, que per 8 euros mensuals es podrà tenir accés a moltes opcions, un pas entremig entre la versió gratuïta i la de pagament (18 euros).
Aquests canvis a nivell de disseny recorden inevitablement a Facebook, que ara es demostra com ha aconseguit crear escola amb les imatges de portada. Han estat totes les xarxes socials grans, una per una, les que poc a poc han anat introduint aquest model en els perfils dels usuaris i pàgines. Primer va ser Google+, fa poques setmanes Twitter i ara Linkedin.
- Si lligues de forma invasiva, #Malamente - 6 d'agost de 2019
- Els cotxes del futur s’obriran amb el mòbil - 20 de juliol de 2018
- Barcelona entre les ciutats més atractives del món per treballar - 2 de juliol de 2018