#MuseumWeek, una proposta interactiva via Twitter

Compartir

Els usuaris de Twitter amants de la cultura tenen durant la setmana del 24 al 30 de març una cita important, donat que la xarxa social ha impulsat la iniciativa #MuseumWeek. Els usuaris tindran la possibilitat d’accedir a centenars de galeries de continguts especials per a la plataforma, d’alguns dels museus més rellevants de tota Europa.


Tot i que qualsevol museu i lloc artístic pot sumar-se a la iniciativa utilitzant el hashtag, molts ja estan inscrits, com el British Museum de Londres, el Musei in Comune de Roma, el Centre Pompidou, el Musée du Louvre de París, el Museo del Prado de Madrid, i el Guggenheim de Bilbao, entre molts altres. Del nostre país participaran el CCCB, el MACBA Barcelona, el Museu Nacional, la Fundació Joan Miró, el Museu Dalí, i molts més (podeu veure la llista completa aquí).

Alguns d’aquests museus ja han realitzat campanyes similars a Twitter, com la Tate, el segon museu amb més seguidors i el tercer a nivell mundial, amb més d’un milió de followers. L’any passat van fer el #TateTour sobre l’obra de Lichtenstein, amb molt bons resultats.

Museus i centres d’art de tot el món estan permanentment utilitzant Twitter i altres xarxes socials per apropar la cultura a la gent amb els nous mitjans de comunicació. A més a més, també habitualment es poden seguir converses molt interessants amb hashtags com #AskTheCurator, història i anècdotes amb #MuseumMemories, inclòs divertits ‘selfies’ amb #MuseumSelfies.

Bf8CD1uCMAE3cP_

Des d’ycom.cat us animem a seguir #MuseumWeek, una aposta interessant de Twitter que té com a objectiu fomentar els continguts visuals a la seva plataforma. És una oportunitat perfecte per gaudir de l’art de tot el món, mentre fem una passejada per la xarxa social que cada dia utilitzem.

#MuseumWeek, una proposta interactiva via Twitter
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: