Radiohead: mestres, també, de les Xarxes Socials!

Compartir

(Foto: By kudumomo (http://www.flickr.com/photos/kudumomo/7655851678/) [CC BY 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0)], via Wikimedia Commons)

Diumenge, el grup anglès Radiohead va eliminar qualsevol rastre de la seva activitat a les Xarxes Socials i va fer caure la seva web, com va informar la CNN (Radiohead ‘disappears’ from Internet, fuels new album rumors). Només van mantenir actiu el seu canal de YouTube!

Coneguts per llençar campanyes de màrqueting poc habituals, de seguida es van disparar els rumors relatius a la possible publicació d’un nou treball de Radiohead.

Diumenge i dilluns els seus perfils a Instagram, Facebook i Twitter varen restar muts i no va ser fins dimarts 3 de maig a les 7 del matí que van tornar a l’activitat per a anunciar el seu nou single “Burn the Witch“:

Tenint en compte que a Instagram els segueixen 118.000 persones, que a Facebook tenen 11.863.581 m’agrada i que tenen 1.599.654 seguidors a Twitter, podem considerar que ha estat una aposta arriscada ja que han perdut tot el què havien publicat anteriorment en aquests perfils.

De fet, a Instagram només hi trobem 3 publicacions, a Facebook 4 entrades i a Twitter només apareixen 4 piulades!

Això no obstant, aquestes publicacions han aconseguit un gran impacte:

Radiohead – Burn The Witch. www.radiohead.com

A video posted by Radiohead (@radiohead) on

 

Per tot plegat, doncs, podem considerar que això de desaparèixer de les Xarxes Socials per uns dies de vegades pot resultar ser una molt bona estratègia de màrqueting, no trobeu?

Radiohead: mestres, també, de les Xarxes Socials!
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: