Snapchat introdueix els geostickers

Els usuaris d’aquesta xarxa social en tindran diversos de disponibles depenent de la ciutat en la qual es trobin.
Imatge de portada de Maurizio Pesce a Flickr sota llicència Creative Commons
La xarxa social fotogràfica Snapchat ha anunciat la introducció en el seu servei dels anomenats geostickers, uns afegitons gràfics que se superposen a les imatges capturades pels usuaris, i la disponibilitat dels quals depèn del lloc on ens trobem, per això compten amb el prefix geo.
Això significa que la disponibilitat dels diversos models de sticker dependrà del lloc on ens trobem, canviant d’una ciutat a l’altra, i per usar-ne un de determinat haurem de viatjar.
Els geostickers de Snapchat fan, generalment, una referència còmica a monuments, personatges o costums locals.
La meitat de les 10 ciutats del món on han estat llançats són nord-americanes (Honolulu, Los Angeles, Nova York, Washington i San Francisco), mentre que la resta estan repartides per tot el món: Londres, Riad, São Paulo, Sydney i París. No hi ha una llista pública de les ciutats que les seguiran.
Snapchat introdueix, així, un gran de gamificació en el seu servei, ja que a partir d’ara pot haver-hi una sana competició entre usuaris per veure qui completa abans la col·lecció de geostickers.
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019