Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta

TikTok
Compartir

Malgrat que part de la població l’obvia, TikTok és una de les xarxes socials més fortes del moment i, com ha anat passant amb la resta de plataformes en el últims anys, és a punt d’obrir les portes de bat a bat a la publicitat. Ja fa dies que el rumor plana sobre l’app que en el seu dia coneixíem com Musical.ly,

Adweek ha recollit el testimoni de dos comercials que expliquen anònimament al mitjà com TikTok els ha ofert ja l’opció de treballar amb anuncis per subhasta, a l’estil que apliquen altres plataformes de Social Ads com la de Facebook. És a dir, l’empresa anunciant puja un format a la plataforma i fixa un pressupost que competirà amb la resta d’empreses del seu sector que també estiguin “lluitant” per posicionar el seu anunci dins l’app.

TikTok

Fer anuncis com la resta

Fins ara, les empreses que s’han volgut anunciar a TikTok només podien treballar mitjançant la compra directa de publicitat i gestionant-ho directament amb els responsables de la plataforma. I tampoc era una cosa gaire habitual, perquè els primers continguts comercials a TikTok van arribar amb el 2019 i en formats limitats.

De fet, Adsweek també revela algunes de les xifres amb què ha treballat durant aquestes últimes setmanes TikTok a nivell publicitari. Un dels comercials entrevistats explicava que els anuncis pensats per a promoció de marca poden arribar a costar entre 50.000 i 100.000 dòlars; mentre que un altre testimoni assegurava que la promoció d’un repte de hashtag propi d’una empresa durant sis dies es va pressupostar per 150.000 dòlars.

La nova plataforma autogestionable d’anuncis arribaria el pròxim estiu i s’espera que inclogui diverses funcions, com una eina d’analítica.

Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta
Valoreu aquesta publicació

Clara Pariente
Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Etiquetes: