Twitter fa oficial TV Conversation Targeting

Compartir

El passat mes de novembre, Twitter llançava TV Conversation Targeting, una eina que permet a les marques i anunciants aprofitar el poder de la televisió per augmentar el seu impacte. Aleshores i fins aquesta setmana només estava disponible als Estats Units i Canadà, i donat el seu èxit la xarxa social comença a internacionalitzar-ho.

Ara, aquest servei també estarà disponible a Espanya juntament amb França, Brasil i Canadà.

Diferents estudis demostren que Twitter ja és una segona pantalla per veure la televisió. Un exemple: el 95% de les converses socials públiques sobre televisió són a Twitter. Una cosa que sempre ha tingut molt en compte Twitter és que aquestes converses no només es produeixen durant els grans esdeveniments, sinó que, cada dia, milions de persones de tot el món utilitzen la plataforma per discutir, reaccionar, participar i gaudir dels programes amb altres seguidors, amistats o altres usuaris.

Per aquest motiu, Twitter ha creat l’eina TV Conversation Targeting, que facilita a les marques i anunciants aprofitar els moments de gran audiència televisiva per participar en la conversa a Twitter. Es pot aprofitar per monitoritzar hashtags, usuaris, publicitat i tendències. Us adjuntem una imatge del blog oficial.

TVaT_Revised_Blog_Post_Image_1

 

Veurem com ho aprofitem aquí i quines són les primeres cadenes en utilitzar-ho.

Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: