Twitter millora Analytics per mesurar i analitzar la repercussió de les piulades

Compartir

Divendres passat Twitter va presentar una nova versió del seu programa d’anàlisi anomenat Twitter Analytics,  la nova aposta de la xarxa social per atreure professionals del màrqueting i la publicitat. Ja fa mesos que es pot utilitzar a països com els Estats Units, recentment va arribar a Catalunya i poc a poc estan arribant actualitzacions. En aquest cas, funcionalitats molt demanades pels usuaris, destinades a conèixer molt millor l’abast del les nostres piulades.

Amb aquest moviment Twitter vol acostar-se a Facebook i Google+, oferint als community manager la possibilitat d’analitzar diversos aspectes dels missatges, encara que en aquest cas les opcions només estaran disponibles per aquells usuaris que utilitzin també la plataforma de publicitat. Segurament es tracta d’una jugada per incentivar els anunciants, però tard o d’hora estarà disponible per a tothom, com també va passar amb Analytics.

TAMBÉ: Twitter Analytics arriba a Catalunya, tot el que necessites saber

tweets-analytics

A partir d’ara Twitter Analytics oferirà als seus usuaris importants dades que poden ajudar a millorar el rendiment de l’estratègia. Entre la informació a la qual tindrem accés es troba el nombre d’impressions, de clics o els retweets. Aquesta informació es pot completar amb d’altres com la possibilitat de saber quants seguidors hem guanyat amb un tweet o campanya. També han aprofitat per millorar el disseny de les gràfiques així com de la presentació de totes les dades, molt més atractiu, colorit i visual.

Tenint en compte que aquestes dades es poden exportar en arxius CSV, queda clar que la xarxa de microblogging està creant una eina molt potent a l’alçada de les més famoses com Hootsuite. Fins ara els gestors de comptes havien de recórrer a altres aplicacions externes per analitzar l’activitat a Twitter, i per fi la xarxa social s’ha decidit a crear el seu propi sistema allunyat de les males imitacions. Una aposta que de ben segur aniran millorant amb el temps i l’experiència dels usuaris. Què us semblen les noves opcions? Esperem els vostres comentaris.

FONT

Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: