Twitter presenta nou disseny per començar el 2014

Twitter, l’arxiconeguda xarxa social dels missatges de 140 caràcters, té nou disseny en camí. La nova aparença de Twitter aposta pels colors clars i contorns arrodonits, evocant cert paral·lelisme amb les línies de disseny i l’aparença dels clients oficials per Android i iOS.
Una de les principals novetats d’aquest disseny és que substitueix el botó per escriure els seus missatges i la seva respectiva finestra emergent per una caixa de text que convida a l’usuari a escriure el primer que se li passi pel cap. Una mesura que segons els responsables de la xarxa social s’ha pres amb la intenció d’incentivar a tots aquells usuaris que només consumeixen contingut, que segons estimacions de la xarxa social són un 40% del total d’usuaris-a generar
El nou aspecte de Twitter encara està en període de “propagació” i ara mateix ho gaudeixen poc més d’un 1% dels usuaris de la xarxa social de l’ocell blau, però es preveu que més aviat que tard estigui disponible per a tots els usuaris i que la pàgina principal de Twitter s’actualitzi en consonància.
L’equip d’YCOM té accés al servidor beta de la xarxa social i ens encarreguem d’avaluar les novetats que ens presenten. Després d’un mes de prova podem dir que els canvis són positius i generen les intencions explicades. L’experiència és més agradable i anima a llegir però sobretot a interactuar amb la resta d’usuaris, destacant també que els perfils estan més personalitzats.
- Si lligues de forma invasiva, #Malamente - 6 d'agost de 2019
- Els cotxes del futur s’obriran amb el mòbil - 20 de juliol de 2018
- Barcelona entre les ciutats més atractives del món per treballar - 2 de juliol de 2018